Gå til innhold

Komplett.no - Er dette dårlig service? **oppdatert**


Anbefalte innlegg

Hei. Er interessert i å høre hva dere mener om denne historien:

 

På morgenen i går bestilte jeg et kamera (Fujifilm S100fs) fra Komplett. Da lå prisen på 4990. Bestillingen ble sendt i går kveld, flott tenkte jeg, men da jeg klikket meg inn for å se på kameraet igjen, så jeg at prisen hadde sunket til 4490 (altså 500 kr lavere enn jeg betalte).

 

Så i dag tidlig ringte jeg Komplett for å høre om jeg kunne få den nye prisen. Det kunne jeg ikke, sa kundebehandleren, siden jeg hadde lagt inn bestillingen før prisen gikk ned. Jeg forklarte selvsagt at det som vil lønne seg for meg nå, er å sende kameraet tilbake på angrerett, og bestille et nytt av samme type til den nye prisen. Dette forsto kundebehandleren, men han var like uvillig til å gi meg noen rabatt. Synes dere dette er dårlig service? Jeg er ihverfall irritert, og angrer på at jeg valgte Komplett til denne bestillingen. Det hører også med til historien at jeg har vært en god kunde hos dem, og har over 25 ordre i ordrehistorikken.

Endret av ShAvAnO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør du meg er dette ganske så labert, ja, men du kan vel egentlig ikke kreve mindre pris iom. at du allerede har lagt inn en godkjent bestilling.

 

Har hatt mange skuffende opplevelser med Komplett i det siste selv.

KOMPLETT.NO FÅR inn mange bestillinger i minuttet. så de må ha praktiske rutiner.

skjønner problemet ditt. men de sender ut så mye at de må ha faste rutiner på dette!

kan du ikke kanselere bestillingen? eller er den sendt

 

skjønner at det er kjipt. har skjedd meg også noenganger! men sånn er livet:p

kanskje andre mindre butikker har andre rutiner

Lenke til kommentar

Om ikke varen er sendt så avbestill den,er den sendt benytt angreretten da dette er laber service.

 

Greit nok om du bestilte og ikke gjorde noe mere,men når du tar kontakt så skulle det ikke være noe problem.

 

Har selv bestil produkter fra Netshop for så å oppdage at disse var på ukens tilbud dagen etter, en rask telefon til dem og prisen til meg ble endret .

Lenke til kommentar

antar det også er logistikkproblemer med i bildet.

i de fleste tilfeller vil det innebære sletting av ordre for så å opprette en ny, noe som igjen medfører mye ekstraarbeid og mulighet for missforståelser osv. For å hindre haugevis med saker hvor kunde sitter med feil ordrenummer, osv, regner jeg med det mest effektive er å ha en felles rutine for alle.

 

jeg forstår din frustrasjon, men jeg forstår godt komplett også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var så irritert over dette, at jeg tok en ny telefon (til support denne gang, første gang snakket jeg med salg). Fyren på support var langt mer imøtekommende, og jeg fikk beskjed om å sende en mail med all relevant info, så skulle jeg få mellomlegget mellom gammel og ny pris tilbakebetalt. Ser altså ut til at det ordner seg. Dette er mer i tråd med det servicenivået jeg tidligere har opplevd hos Komplett, og noe av grunnen til at de har vært min mest brukte webbutikk de siste årene. Butikkene har nok langt mer å tape enn å vinne i slike saker.

 

Forøvrig takk til dere som svarte. Godt å se at det var forståelse for min irritasjon.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...