Gå til innhold

Gran Turismo 5 prologue update ute


Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

 

Spec III til Gran Turismo 5 prologue er ute nå.

 

I følge wikipedia er dette nytt:

 

On October 3 Polyphony Digital released a new update to coincide with the GT by Citröen concept car unveiling at the Paris Motor Show[28].

 

[edit] New Cars

 

[28]

 

* GT by Citröen - 1 Million credits

* Ferrari California - 300,000 credits

* Lotus Evora - 100,000 credits.

 

[edit] Game Enhancements

 

[28]

 

* In Time Trial events, speed penalties have been removed, and instead incurring such a penalty now invalidates the lap time for that particular lap.

* Race events have tweaked difficulty levels and increased earnings for winning a top spot.

* Improved responsiveness when using the wireless controller & added key assignments for controller 2 in device.

* Improved sound volume balance for sound effects and music.

* Drift Trial races now feature a rolling start.

* Corrected a problem where the steering controller moves while at a standstill.

* Manual updated

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har fått testet citroenen?

 

Ja! Kjøpte alle bilene med engang! Den er veldig spesiell å høres ut som en Batmobil!

Kun ett gir men det går hele veien til 425km/t!!!!! Men jeg likte Ferrarien best av alle bilene i updaten!

 

PS: Eneste måten å få bilen opp i 400+ er glitch kjøring uten å bremse i 5min... da passerer du 400+

Lenke til kommentar
og glitch kjøring er:P?

 

Jeg tenkte det samme.

 

Nå har vi etterspurt skader på GT-serien siden GT2, og det var vel rykter om at det skulle komme da også, som det er nå. Det blir vel bare med praten, tenker jeg. Ikke kan de skylde på lisenser heller, da det finnes flere spill med skademodellering. Er vel heller snakk om mengde arbeid som skal til for å få det realistisk nok for et spill som GT.

Lenke til kommentar
og glitch kjøring er:P?

 

Jeg tenkte det samme.

 

Nå har vi etterspurt skader på GT-serien siden GT2, og det var vel rykter om at det skulle komme da også, som det er nå. Det blir vel bare med praten, tenker jeg. Ikke kan de skylde på lisenser heller, da det finnes flere spill med skademodellering. Er vel heller snakk om mengde arbeid som skal til for å få det realistisk nok for et spill som GT.

 

Er ikke dette bekreftet da?

Lenke til kommentar
Vicheous: Gidder du å legge ut save til meg? Verken gidder eller har tid til å kjøre meg til 3 mill credits for både F1 2007 og Citroën'en, og jeg suger nok til at gull på alle events er en fjern drøm. bitte?

 

Og gidder du å forklare glitchkjøring når du først er i gang?

 

Her er en kort forklaring hentet fra www.gtplanet.net

Der kan du finne save games også....

 

1. Make sure you've purchased the Citroen GT, or any other similarly long vehicle, and go out to Suzuka Circuit (Whether it be Suzuka East or the full course) in any mode, and any settings (having no TCS activated seems to help).

2. Once you're on the course, go around through either the exit or entrance and make your way to the narrowmost road located about halfway through the curved entrance-way to the team garages.

3. Once you've found the narrowmost area, try in any way possible to force the car into the space perpendicular to guardrailing.

4. You will experience much juttering throughout the cabin of the vehicle and the vehicle may 'pop' out of position every-now-and-then.

5. Eventually, you'll 'pop' into an area either in the carparking area, or into an area slightly elevated above the track from where you can drive outwards from the track area.

6. Have fun exploring

Lenke til kommentar

vicheous: De har bare spec II-saves, og jeg trenger en spec III-save. Prøvde nettop, funket ikke....Om du bruker BD-versjonen hadde det vært veldig fint, altså....

 

EDIT: Whatever, har kjørt meg til det jævla beistet. Siden jeg har kjøpt meg en mørkerød, må jeg nå kjøre meg til en koksgrå (klarte ikke å bestemme meg, men tøk rød først). Får se til å prøve noen flere S-races...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
vicheous: De har bare spec II-saves, og jeg trenger en spec III-save. Prøvde nettop, funket ikke....Om du bruker BD-versjonen hadde det vært veldig fint, altså....

 

EDIT: Whatever, har kjørt meg til det jævla beistet. Siden jeg har kjøpt meg en mørkerød, må jeg nå kjøre meg til en koksgrå (klarte ikke å bestemme meg, men tøk rød først). Får se til å prøve noen flere S-races...

 

He he! Her er hvertfall saven!

Alle Gull, Alle Biler, Ca.500k cash...(Litt lite men har akkurat kjøpt de 3 siste bilene som kom)

Vicheous GT5P Save

Lenke til kommentar

Sorry, vicheous, "Data is corrupted (80010514)".....Er det mulig at du bruker PSN-versjonen av GT5P? I så fall kan ikke de to versjonene bytte saves, og din save er mye større enn min som er der fra før....

 

EDIT: Glem det, må være memstick-porten på laptopen min som fusker. Prøvde med den gamle mp3'en, funker finfint nå.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Sorry, vicheous, "Data is corrupted (80010514)".....Er det mulig at du bruker PSN-versjonen av GT5P? I så fall kan ikke de to versjonene bytte saves, og din save er mye større enn min som er der fra før....

 

EDIT: Glem det, må være memstick-porten på laptopen min som fusker. Prøvde med den gamle mp3'en, funker finfint nå.

 

Jeg bruker disk! Har ikke tunet noen biler siden alle tunes ble borte etter update!

Ellers er det vel nok biler???

Lenke til kommentar
Sorry, vicheous, "Data is corrupted (80010514)".....Er det mulig at du bruker PSN-versjonen av GT5P? I så fall kan ikke de to versjonene bytte saves, og din save er mye større enn min som er der fra før....

 

EDIT: Glem det, må være memstick-porten på laptopen min som fusker. Prøvde med den gamle mp3'en, funker finfint nå.

 

Jeg bruker disk! Har ikke tunet noen biler siden alle tunes ble borte etter update!

Ellers er det vel nok biler???

 

Prøvde savegamen din jeg å men den funket ikke, playstation fant ingen savegame. Og jeg har også disk utgaven.

Lenke til kommentar
Jada, vicheous, mange biler der! Solgte alle Amusene utenom den svarte, og noen flere duplikater...Holder det ikke med en bil av samme slag?

 

Joda holder sikkert, men du kan jo ikke ha mere enn 2mill. cash!

Etter det vinner du ikke mere penger! Så jeg kjøper biler for å bruke opp litt penger

så jeg kan tjene litt på løpa igjenn! Må vel snart kjøpe en S2000 til :-)

 

Jo Are

Vet ikke hva som skjer, men tror du må gjøre noe galt! S-r-ex har jo fått det til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...