Gå til innhold

Gran Turismo 5 prologue update ute


Jo Are

Anbefalte innlegg

Solgte også Citroën'en din og kjøpte meg min egen koksgrå, så jeg fikk sløst en mill der, og så kjøpte jeg en mørkerød. Solgte også den ene F1-bilen, og prøvde ut den andre. Kjører om mulig et hakk bedre en Citroën'en.

 

Og om du skal kjøpe mange av en bil til, så er Ford GT LM spec II test car mye medre enn S2000'en, ligger under Consept by GT. Eller bare kjøp F1'er til du har en av alle farger og så Citroën'er til du har en av alle farger. Og så kan du kjøre til du har alle biler i alle farger og legge saven ut på gamefaqs :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Solgte også Citroën'en din og kjøpte meg min egen koksgrå, så jeg fikk sløst en mill der, og så kjøpte jeg en mørkerød. Solgte også den ene F1-bilen, og prøvde ut den andre. Kjører om mulig et hakk bedre en Citroën'en.

 

Og om du skal kjøpe mange av en bil til, så er Ford GT LM spec II test car mye medre enn S2000'en, ligger under Consept by GT. Eller bare kjøp F1'er til du har en av alle farger og så Citroën'er til du har en av alle farger. Og så kan du kjøre til du har alle biler i alle farger og legge saven ut på gamefaqs :p

 

Jeg veit da hvor jeg finner GT-LM! jeg har jo 2!

Jeg kjøper de bilene jeg liker derfor så mange S2000!

Først skal jeg ha alle S2000... Det går ikke å ha alle bilene i alle farger! Limit i garage er 145cars(tror jeg) hvertfall mellom 140-150...

 

Tips:

Kjekt å kjøre online proff. for og tjene penger!

Lenke til kommentar
Jada, vicheous, mange biler der! Solgte alle Amusene utenom den svarte, og noen flere duplikater...Holder det ikke med en bil av samme slag?

 

Joda holder sikkert, men du kan jo ikke ha mere enn 2mill. cash!

Etter det vinner du ikke mere penger! Så jeg kjøper biler for å bruke opp litt penger

så jeg kan tjene litt på løpa igjenn! Må vel snart kjøpe en S2000 til :-)

 

Jo Are

Vet ikke hva som skjer, men tror du må gjøre noe galt! S-r-ex har jo fått det til!

 

Skal ikke savegamen legges i denne rekkefølgen: PS3 -> SAVEDATA -> savegame

Lenke til kommentar
Jada, vicheous, mange biler der! Solgte alle Amusene utenom den svarte, og noen flere duplikater...Holder det ikke med en bil av samme slag?

 

Joda holder sikkert, men du kan jo ikke ha mere enn 2mill. cash!

Etter det vinner du ikke mere penger! Så jeg kjøper biler for å bruke opp litt penger

så jeg kan tjene litt på løpa igjenn! Må vel snart kjøpe en S2000 til :-)

 

Jo Are

Vet ikke hva som skjer, men tror du må gjøre noe galt! S-r-ex har jo fått det til!

 

Skal ikke savegamen legges i denne rekkefølgen: PS3 -> SAVEDATA -> savegame

 

Yepp!

R:\PS3\SAVEDATA\BCES00104-GAME-

Slik ligger det på min USB Stick

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...