Gå til innhold

Nokia 5800 "Tube" er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne ser veldig fristende ut. Gleder meg til vi får den i butikken. Kanskje jeg handler inn denne i stede for N79 eller N85. Etter presentasjonen er jeg veldig imponert. *Kribler i fingrene*

 

Edit:

Oj! Nå ble virkelig trykkfølsomt UI også et must for Nokiafansen. Morsomt, virkelig morsomt. Personlig ble jeg skuffet over denne plastdingsen, hadde virkelig forventet meg noe nytt. Men dette er jo samme gamle triste s-60. Nei, dette er ingen iPhoneutfordrer. :no:

Du hadde jo vært skuffet og sett ned på denne uansett, kun fordi det er Nokia.

Endret av strek
Lenke til kommentar
huff. blei veldig usikker no. skal egentli kjøpe iphone men kansje ditta er bedre mobil? *usikker* :S

 

hva med HTC touch HD da? mye kjappere og større skjerm.. :)

Men du må betale betraktelig mer for HTC Touch HD... Føler ikke at de er direkte konkurrenter. Nokia selv har vel uttalt at dette er en mid-range telefon. Kommer vel muligens noe heftigere med touch etter hvert?

Lenke til kommentar
Eposten på jobben støtter ikke annet enn HTC, og det skal jeg ikke ha uansett, så da er E61i/71 ikke et must likevel

 

Hva i all verden for en e-post-løsning har dere? Som kun støttes av htc? Serveren har vel ikke noen mulighet for å finne ut at du har en htc-telefon? Det er sikkert exchange, eller hva? Noe som fint fungerer på både nokia, se, til og med iphone...

 

Hvis de kan lansere en 5900, som er akkurat det samme, bare med xenon blits i stedet for, betaler jeg lett 500 kroner ekstra for det.

Lenke til kommentar
Hva med 3rd parts programmer?
Den skal så vidt jeg har forstår være kompatibel med alle S60v3-programmer..

 

Satser på det. ; )

 

Satset på android(selv om den suger til de grader.). men denne blir nok min nye mobil, hoho. Med mindre det har kommer noe enda bedre iløpet av juletider.

Lenke til kommentar
Stemmer det som står i artikkelen om 2 stereo-høytalere? i så fall hva er poenget med 4 høytalere på en telefon?

 

Godt mulig, de gikk værtfall ut og sa at denne skulle ha best lyd..

 

Jeg liker det og ha gode høytalere.. greit og høre på musikk uten og ha på headsett.. Kanskje man skal vise en trailer for en film som man syntes er fet, eller en ny sang som man har dilla på så er det bare spille av youtube og man høre den..

 

Men 4 er kanskje litt overkill... men hvorfor ikke..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...