Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom ikke opp noe. det sto bare at jeg mått accepte terms and conditions får jeg fikk gått på nett. Kunne bare trykke tilbake.

Lånte det bare i kveld, så jeg får ikke testet det noe mer før jeg eventuelt får det på Fredag

Skrevet
Don't worry, med Adidas Live season blir det meste "aktuell". Det er vel Live Season på PC og?

Lykke til med sendingen av spillet :p

Ja, det skal det være. Takker, men jeg får vel legge meg nå. Få litt søvn før Fifa kommer ;)

Skrevet
Har noen flere problem med at når man tar ranked match så star man bare fastlåst der når man skal velge lag??

Jepp. Tror det er fordi du har fått kontakt med motstandern, men at det tar litt tid å koble seg opp mot hverandre e.l. Har ikke testet ut å vente da.

Skrevet

Attention!

For alle som spiller på PC:

Jeg har laget et rom i hamachi, slik at vi kan spille mot hverandre. Ikke testet det enda, men håper noen av dere joiner så kan vi spille mot hverandre :D

Network name: FIFA 09 diskusjon

Passord: diskusjon

Er litt opptatt i helga, men neste uke blir det gaming ;)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Da er jeg med i Hamachigruppa, vet det blir litt halvtopic men får ikke fifa før til helga, sååe: Noen som blir med på fifa 08? :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hvordan får du det til? Når du vinner, så er du jo med i kvalifiseringen...

Skrevet

Noen som har lyst på ps3 fifa 09 kamp? Er syk så tar fri fra skolen i morgen, så er bare å si ifra her om noen er oppe og har lyst! :)

Skrevet

Mhm. Men herregud så godt det skal bli når jeg først får det. At det skulle komme i dag var vel mest ønsketenking - siden det ble sendt i går.

Skrevet
Hvordan får du det til? Når du vinner, så er du jo med i kvalifiseringen...

Den norske ligaen spilles fra vår til høst, i motsetning til ligaene i resten av Europa, som stort sett spilles fra høst til vår. Det er tydeligvis alt for slitsomt for programmererne til EA (drittselskap) å ordne det slik at lag fra ligaer som spilles fra vår til høst får bli med i Champions League og UEFA-cupen. :roll:

Skrevet

EA er ikke drittselskap, men ja, de kunne jobbet hardere med den delen. Men man kan egentlig ikke si noe imot dem, er vanskelig når sesongene er så forskjellige "tidsmessig". Jaja, synd er det!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Forstår, da er du med neste år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...