Gå til innhold

Warhammer Online: Andre som er sykt.... imponert?


Anbefalte innlegg

kunne noen ha forklart tydelig hva er forkjellen mellom Core server og en RVR server? Lurer fortsatt hva jeg skal velge..

 

hvis jeg velger RVR, betyr det at noen kan komme og slakte meg når som helts? og omvendt? Også har RVR server vanlige quests og ting&tang som en vanlig Core server? Også hva skjer med Scenarios?

 

- og en ting til, leste her i forumet, at i RVR måtte de beskytte/ta over "keepeer", hva går dette ut på?

 

EDIT: skrivefeil

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Open RvR betyr basicly at du kan bli angrepet og drept, hvor som helst, når som helst. Ellers er det helt likt.

 

Samt at terskelen for å bli omgjort til en kylling (ja, det skjer :p) i det man entrer en RvR-sone er høyere på Open RvR-servere. Der er to tiers i forskjell lov, mens på Core er det en tier i forskjell.

 

Man går egentlig ikke glipp av mye på en Core-server, men jeg kan se for meg at mange synes det er morsomt med konstant risiko.

Lenke til kommentar
Omg Avean, gidder vi å stikke et annet sted med sanntid combat systemet rocker snakket ditt? Ingen andre er imponert og dette er et WAR forum.

 

Hvorfor rakke ned på Avean når 70% av postene i denne tråden nevner AoC på en eller annen måte? Han gjør jo ikke annet enn å svare på en annen post som omhandler AoC. Skjønner ikke hva folk maser om. Når folk sammenligner spillet med AoC (fra post en i denne tråden) og utroper at WAR gruser AoC på alle mulige måter må man faen meg tåle å få svar tilbake.

Lenke til kommentar
Omg Avean, gidder vi å stikke et annet sted med sanntid combat systemet rocker snakket ditt? Ingen andre er imponert og dette er et WAR forum.

 

Tørr jeg nevne det en gang til; folk var NØYAKTIG slik på AoC forumet...

 

Jeg synes moderator staff burde strammes opp, og vedlikeholde litt "diktatur" innenfor disse "Mest omdiskuterte" underkatagoriene..

 

I AoC delen diskuteres WAR og WoW, i WAR diskuteres WoW og AoC.. i WoW delen er det anarki blandt de som mener de er best.

Lenke til kommentar
Open RvR betyr basicly at du kan bli angrepet og drept, hvor som helst, når som helst. Ellers er det helt likt.

 

Samt at terskelen for å bli omgjort til en kylling (ja, det skjer :p) i det man entrer en RvR-sone er høyere på Open RvR-servere. Der er to tiers i forskjell lov, mens på Core er det en tier i forskjell.

 

Man går egentlig ikke glipp av mye på en Core-server, men jeg kan se for meg at mange synes det er morsomt med konstant risiko.

 

 

Kom på et par praktiske problemer når det gjelder den kyllingfeaturen i går kveld, Man kan ikke grinde mobs med lav rank hvis man skulle trenge det (for å levle opp crafting f.eks.). Det er også unlocks som bare finnes i visse tiers, så hvis man ikke får dem med seg mens man er lav nok rank, så er det for sent. Dermed går man glipp av unike trophies).

Lenke til kommentar
Omg Avean, gidder vi å stikke et annet sted med sanntid combat systemet rocker snakket ditt? Ingen andre er imponert og dette er et WAR forum.

 

Hvorfor rakke ned på Avean når 70% av postene i denne tråden nevner AoC på en eller annen måte? Han gjør jo ikke annet enn å svare på en annen post som omhandler AoC. Skjønner ikke hva folk maser om. Når folk sammenligner spillet med AoC (fra post en i denne tråden) og utroper at WAR gruser AoC på alle mulige måter må man faen meg tåle å få svar tilbake.

Å nevne AoC er vel ikke noe problem, men Avean er på dette forumet for å snakke om hvor konge AoC sitt combat system er. Han nevner det i ca hver eneste post her inne. Det er mulig å ytre sine meininger uten å bli super annoying og spamme det i hver post.

Lenke til kommentar
Omg Avean, gidder vi å stikke et annet sted med sanntid combat systemet rocker snakket ditt? Ingen andre er imponert og dette er et WAR forum.

 

Hvorfor rakke ned på Avean når 70% av postene i denne tråden nevner AoC på en eller annen måte? Han gjør jo ikke annet enn å svare på en annen post som omhandler AoC. Skjønner ikke hva folk maser om. Når folk sammenligner spillet med AoC (fra post en i denne tråden) og utroper at WAR gruser AoC på alle mulige måter må man faen meg tåle å få svar tilbake.

Å nevne AoC er vel ikke noe problem, men Avean er på dette forumet for å snakke om hvor konge AoC sitt combat system er. Han nevner det i ca hver eneste post her inne. Det er mulig å ytre sine meininger uten å bli super annoying og spamme det i hver post.

 

Jeg spiller Warhammer Online faktisk, men i motsetning til andre så tør jeg å si min oppriktige mening uansett. Jeg har spilt 10-15 MMO's fra før av, så jeg har mine kriterier.

Har også rakket ned hardt på Age of Conan faktisk, men når folk skriver her at Warhammer har bedre slåssesystem så må jeg bare svare for det stemmer ikke. Vet man kan ha forskjellige smaker men Warhammer sliter litt med slåssesystemet nå, det er delay og det føles tregt.

Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si meg enig med Avean her. "lagg" eller generell treghet ødelegger en del. Merket det egentlig best på shadow warrior og squig herder hittil, er mye "out of range" og "too close" bugs når det gjelder bueskyting. Jeg hadde samme problemet med delay med melee klasser, men der merket jeg det ikke så mye.

Lenke til kommentar
Og disse problemene er selvfølgelig ikke i _ALLE_ nevnverdige MMO's der ut ved release, og blir selvfølgelig IKKE fikset før eller senere? Neida..

Regner nesten med at det blir patchet en eller annen gang, men akkurat nuh er ikke combat systemet i warhammer noe å skryte av.

 

 

Syntes det er ganske bra jeg, kunne forbedres men er fortsatt ganske bra

Lenke til kommentar
fightingsystemet er laggy ja, kan jo ikke si det ikke er det.. Er en del bugs der også, at man ikke er innenfor range, npc`ene er egentlig et annet sted osv..

Dette kan jo ingen benekte, men det har da ingenting med hvor bra combat systemet er. Det har alt med hvordan det fungerer atm, men man trenger ikke å være rakettforsker for å se hvordan det skal fungere og at det er et solid system.

Lenke til kommentar

Hittil syns jeg WAR har vært ett utrolig bra spill. er bare level 16 så har mye igjen å se. Har hatt en del problemer med spillet som at det bare lukker seg helt uten videre. I tillegg til de savner jeg ordentlig Keep Fights. Har aldri vært med på et eller sett et ta sted. Kan dette ha noe med serveren å gjøre? Spiller på Finuval Plains og det er en del folk på serveren. Har allerede måttet stå i kø en gang for å komme inn.

Lenke til kommentar
Hittil syns jeg WAR har vært ett utrolig bra spill. er bare level 16 så har mye igjen å se. Har hatt en del problemer med spillet som at det bare lukker seg helt uten videre. I tillegg til de savner jeg ordentlig Keep Fights. Har aldri vært med på et eller sett et ta sted. Kan dette ha noe med serveren å gjøre? Spiller på Finuval Plains og det er en del folk på serveren. Har allerede måttet stå i kø en gang for å komme inn.

 

Spiller selv på finnuval plains og har bare vært i 1 keep siege, men det er vel bare pga at jeg er i tier 2 og order ser rett og slett ut til å ha gidd opp å ta over keeps

Lenke til kommentar

Alt kan patches ja. Spørsmålet er når. Jeg vil spille nå, ikke 1,5 år frem i tid. Og akkurat nå driver GOA å bæsjer seg selv på leggen som bare de kan tydeligvis. Scenario var en vits på Eltharion igår (Ability not ready -> white dmg hell hele forbanna scenario) mens PvE på Eight peaks var broken (kunne ikke angrepe noen NPC. Ability not ready hele tiden). Så det hele koker vel ned til når det patches. Til nå har det kommet ut en patch som ikke fikset noe jeg synes var spes kritisk, utenom et par scenario exploits. Kan jo alltids beskytte AoC med samme tankegang. Alt kan fikses med patch. Selv om de tydeligvis ikke har klart å få ting rett enda.

Lenke til kommentar
Burde være "masse" keep raids ved prime time om det er kø på serveren...

Jeg håper dette bedrer seg. Er dessverre ikke imponert over scenarios, synes dette tar fokuset vekk fra det massive RVR spillet WAR skal være. For min del kunne de kuttet ut scenarios helt, små 15 minutters minigames er IKKE det jeg spiller for :)

 

Men regner med at det går seg til når folk kommer opp i level, og flere er i samme soner. Når 80% av serveren er i T4 områdene vil det nok være litt mer prestisje i å ha keeps. (pluss at det jo faktisk er veien til endgame)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...