Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - Satchmo - Sigma 30mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Veldig orginalt og gjennomført selvportrett! Litt interessant at du har så mye gamle greier liggende - du har tydeligvis mer bodplass enn meg :)

 

Joda, med en hel kjeller som foreløpig kun er roteplass (men som skal bli noe annet på sikt), så har vi nok litt for mye bodplass...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

12. oktober:

Puuhh! Denne utfordringen begynner å ta på litt for min del. Har litt problemer med både motivasjon og kreativitet om dagen, men jeg har bestemt meg for å legge inn bilder også på de dårlige dagene (når jeg har noen). I dag ble det et mer typisk fam.albumbilde av min sønn i dyp konsentrasjon under legobygging.

 

post-36449-1223842276_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du har en sånn leggobygger du også? Det er timer med intens konsentrasjon det der.

Bildet ditt gjengir veldig godt konentrasjonen til pjokken.

 

Jada! Blir egentlig veldig godt fornøyd når de finner fram legoen igjen. Blir normalt nok timer med TV, Playstation, PC osv. Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Skikkelig stil over 10. oktober, gjennomarbeidet og bra.

 

11. oktober: Hva i all verden er dette?

 

12. oktober: Som Kvarten sier, du har fått frem konsentrasjonen hos gutten. Litt hardt lys på skulderen?

 

10.10 - takk!

 

11.10 - (tett) utsnitt fra enn potteblomster. Angrer på svart-hvitt her, men uansett ingen høydare!

 

12.10 - Enig i kommentar vedr. lys.

Lenke til kommentar
Spreke høstfarger her. Fin bue langs vannkanten. Synd du ikke fikk litt stillere vann med mer speiling av høstfargene, men været er vanskelig å rå med. Har du vurdert en liten crop til venstre?

 

Enig i at crop kan vurderes på venstre siden - kanskje en anelse oppe også. Men sånn ble det denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ganske snobbete look på 24. oktober, bra fanget det uttrykket der.

 

Men det jeg er så freidig å feste meg ved her er det elleville 25. oktober. Virkelig herlig bilde av folk som ser ut til å gå helt av skaftet i moro de lager selv. Damen i rullestol ser jo ut som om hun er midt i berg-og-dalbanen i tivoli (for ikke å nevne hun som dytter). Muligens litt uheldig med avkappingen av rullestolsdamen, men jeg forstår at her gjaldt det å være rask. Skikkelig humørfylt bilde det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...