Gå til innhold

ZEPTO erfaringer?


omlid

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med zepto, er dei eit bra eller dårleg firma, yter dei bra service sjølv etter at ein har kjøpt maskin. Er dei til å stole på?

 

Er deires maskiner fult på høgde med større merker som HP, Dell, Acer, siemens, osv. Og er suporten fult på høgde? Prisen er no ikkje så det må da vere noe som er dårlegere, er det ikkje?!?!?!

 

Vurderer å kjøpe Znote 4100, men er i tvil, Pentum M er veldig ny, og eg frykter barnesykdommer, men så er centrino så veldig mykkje bedre eller andre bærbare at det virker dumt å ikkje kjøpe den når ein no kjøper nytt. Og denne frå zepto er da så billeg iforhold til Acer, og ut frå specen så veldig lik.

 

Hadde ikkje trudd at det å kjøpe bærbar skulle være så vanskeleg, så mye å velge mellom, å kjøpe stasjonær så har eg sjeldent nølt, set på ram, GHz og skjermkort og kjøpt det billigaste då er det bra. Men på bærbar er det så mange andre faktorer som spiller inn.

 

Helsing

 

Olav Martin Lid

Bærbar kjøper :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok du kan være trygg på at Zepto yter den service de skal, man slår seg ikke opp som liten og norsk i et slikt marked uten det.

 

Har ikke hørt et eneste ille ord om Zepto i så måte, hverken i norske tidsskrifter eller på nett. Dell derimot har det vært eksempler, men de er raske til å rette opp feil, så de er på ingen måte dårlige de heller.

 

Nå må jeg legge til at jeg ikke har erfaring med supportsiden hos Zepto. Har nemlig ikke hatt bruk for den enda, og det er jo hyggelig.

 

Har forøvrig billigutgaven Znote 2003, som har svart til forventningene.

Lenke til kommentar

Zepto er så langt eg har opplevd eit seriøst firma. Eg har riktignok ikkje hatt problem med boksen min, så eg veit ikkje korleis dei er på retur/service.

 

Maskinene er bygd av Compal på Taiwan, same fabrikk som blir brukt av enkelte store merke.

 

Support: har ikkje hatt behov for support i den forstand, men har kommunisert på mail med dei både før og etter kjøpet. Dei svarte raskt, og på det eg spurde om.

 

Prisen kjem vel litt av at det ikkje er med OS, samt at dei er eit lite firma med små administrasjonskostnader. Kan godt hende at Dell kan gje deg meir profesjonell og gjennomført support, men det kan eg ikkje seie sikkert.

 

Centrino: eg ville kjøpt dersom eg skulle ha ny bærbar no.

 

Det einaste eg har å utsette på min Zepto 3001 er at den bråkar litt mykje, men det er eliminert med Pentium M/Centrino.

Lenke til kommentar

En kunde har Zepto, han klager på støy og at batterietkapasiteten er lav.

 

Jeg personlig hadde valgt Toshiba, de har så lenge jeg har holdt på kun lagd bærbare maskiner.

Har min fjerde Toshiba nå og den ble installert nov 2000 med windows 98, skuddsikkert.

 

Trygve

en av PC-Gutta

Lenke til kommentar

Har en Znote 2002 som jeg kjøpte i september i fjor. Den er knallbra, og det er også supporten og servicen hos Zepto. Har brukt og likt Dell i mange år, men dette er minst like bra og mye billigere :D

 

Men: JA, vifta bråker - NÅR den kjører. Og batterikapasiteten er like ræva som på alle andre bærbare.. dvs ca. 2 timers jobbing.

Lenke til kommentar
Har en Znote 2002 som jeg kjøpte i september i fjor. Den er knallbra, og det er også supporten og servicen hos Zepto. Har brukt og likt Dell i mange år, men dette er minst like bra og mye billigere :D

 

Men: JA, vifta bråker - NÅR den kjører. Og batterikapasiteten er like ræva som på alle andre bærbare.. dvs ca. 2 timers jobbing.

 

 

Så enig som det går an å bli. 2002'n min rokkker i både spill og feite kontorapplikasjoner (les rational)

PS ikke kjøp 40 GB 5400rpm disken, den tikker værre enn vekkerklokka mi (men den er rask som f*** 8) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...