Gå til innhold

Fable 2 uten online-samarbeid (X360)


Anbefalte innlegg

Kan jo hende at de rett og slett er ivrige med å få sluppet spillet, og ikke ser på dette som et problem da vi lever i en så vidunderlig tid som innehar Xbox live?

 

Ellers kan jeg ikke se noen annen grunn enn at de vil opprettholde utgivelsesdatoen, istedet for å legge inn co-op alternativet før de slipper spillet.

Kjøp blir det uansett fra denne kanten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke de fleste vil ha noe problem med å lvle opp personen dems i en uke før co-op delen kommer.. men fy flate var nede på spaceworld og hørte om jeg kan forhåndsbestille det, kom ikke på tale.. pluss dem sa det kom ut 24 oktober og enda senere i USA. er ikke dette feil? skal det ikke komme 21?

 

edit: nei det var visst 24 :)

 

 

 

OT:GoW2, Fable 2, Far Cry 2.. ja det blir dyrt gitt :p

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar
For min del var coop funksjonen noe av det beste argumentet for å kjøpe dette ved launch i en heller dyr høst.

Derfor ble spillet nå avbestillt og satt på vent til senere når de ikke har fått på plass dette.

Bare bestill det igjen du - det får visst COOP fra lansering:

 

"Our french gaming site (Game-Focus.com), present at the Festival du Jeu Vidéo (Video Game Festival) in Paris has told us that the Fable II online co-op mode, expected to be delayed after the game’s launch, will be available on launch date despite the early reports from last week."

Kilde: http://www.gamefocus.ca/?nav=new&nid=2535

Lenke til kommentar
For min del var coop funksjonen noe av det beste argumentet for å kjøpe dette ved launch i en heller dyr høst.

Derfor ble spillet nå avbestillt og satt på vent til senere når de ikke har fått på plass dette.

Bare bestill det igjen du - det får visst COOP fra lansering:

 

"Our french gaming site (Game-Focus.com), present at the Festival du Jeu Vidéo (Video Game Festival) in Paris has told us that the Fable II online co-op mode, expected to be delayed after the game’s launch, will be available on launch date despite the early reports from last week."

Kilde: http://www.gamefocus.ca/?nav=new&nid=2535

 

Herlig, da blir det bestilling på oss begge igjen :)

Lenke til kommentar

Tror ikke de fleste vil ha noe problem med å lvle opp personen dems i en uke før co-op delen kommer.. men fy flate var nede på spaceworld og hørte om jeg kan forhåndsbestille det, kom ikke på tale.. pluss dem sa det kom ut 24 oktober og enda senere i USA. er ikke dette feil? skal det ikke komme 21?

 

edit: nei det var visst 24 :)

 

Hepp!

 

litt off topic.. men ønsker å svare..

 

driver selv en spaceworldbutikk, årsaken til at bl.a. jeg ikke ønsker å ta forhåndsordre er for å unngå det som skjedde under GTA4 lanseringen. Vi ble lovet et visst antall spill til butikken (fra distributør/importør) vi forhåndssolgte ca halvparten av disse.

 

Når lanseringsdagen kom, fikk vi 1/4 av hva vi ble lovet. Enden på visa var utrolig mange sure kunder! Spillet fikk vi inn igjen to uker senere.. Ikke morro! Verken for dere, for meg som Gamer eller butikkinnehaver.

 

Saken er at ved alle lanseringer, får man kun tildelt en visst antall spill. hjelper ikke om jeg hadde bestil 1000 Fable2. samme pokker så får jeg ikke fler en 24 stk til lansering..

 

En helt håpløs ordning.. Det å trykke opp dvd med spill kan umulig være den største utfordringen ved spillutvikll\ing.. lol..

 

Jepp!

 

da vet du grunnen til at noen velger å ikke ta forhåndsbestillinger. Redde for ikke å få det antall som er lovet.. osv..

 

Selv gleder jeg meg som en unge (er gammel mann) til denne spillhøsten! Spesielt Fable2 - som blir å spille coop med kona og ungen.. hehe..

 

espresso

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...