Gå til innhold

Billig Surround Pakke, Bra?


Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke kjøpe en surround pakke med fem små høyttalere og en sub. Gir mye lyd for pengene, er lett å plassere og det ser mye bedre ut enn store gulvhøyttalere. Har TH-30R fra JVC og er fornøyd i massevis. Gav 4000 for den. Den har RDS radio, DVD avspiller og dekoder. Da har jeg det anlegget jeg trenger.

 

Uansett vil jeg anbefale å dra på en Hi-Fi sjappe å få testet produkter. Kan hende at man får seg en aha opplevelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vant ikke nettopp Eltax EISA awards for sin billig-surround pakke da? Jeg vet at Eltax hadde en surround-pakke noe a-la dette for en tid tilbake som virkelig hørtes ille ut. Men den siste versjonen (som har fått EISA award) vil jeg tro de fleste her inne ville blitt overrasket over. Den skal vistnok være et sinnsykt bra kjøp til den prisen.

Lenke til kommentar

Den recieveren Thoor foreslår, er kansje en ok sak, men 5*100Watt, Ikke H... heller.:grumpy:

Målingene er foretatt med DIN normen, i 6 ohm. DIN normen gjør vel kun måling på en bestemt frekvens, og ikke over hele spektret.

Kan nok også kansje gå utifra at det også her er målt på en kanal av gangen...

Det er veldig lett å skryte på seg watt, kommer bare an på hvilke målenormer som velges....

 

Hvis budsjettet kun er på 5000, så ville jeg ha venta litt og spart opp mere penger.

 

Blir bare surr med billig sjit. Kan jo ikke akkurat oppgradere etterhvert, må jo kjøpe alt nytt isåfall..

Lenke til kommentar

Men hvis han skal kjøpe ville jeg heller satset på den Kenwooden en sonyen, hvis man ser på specs på den har den bare pro-logic (ikke 2) ok bare vanlig 5.1 kanalers lyd, ikke 6.1~7.1 derfor tror jeg at denne er satt en del ned i pris, og et godt kjøp :yes: (om man ikke SKULLE ha disse funksjonene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...