Gå til innhold

Fotokonkurranse v.6 Runde 1: Låttittel

IceFox

Fotokonkurranse v.6 Runde 1  

76 stemmer

1. 1. Låttittel

• The Smell of Coffee - Minor Majority
      37
    • Let's Go and Fly a Kite - Marry Poppins
      2
    • Piece by Piece - Katie Melua
      31
    • Teddybjørnens vise - Bjørn Eidsvåg
      4
    • You'll Be Under My Wheels - The Prodigy
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, har visst bare et drøyt døgn på meg nå. Må se til å komme på noe jeg kan få gjennomført snart.

Skulle vel egentlig fotografere i dag, men våkna ganske seint og innså jeg hadde sovet i rundt 14 timer. Det blir overaskende fort mørkt her oppe merker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da vart konkurransen ferdig for denne gang gitt. Stillingen ble som følger:

1. plass: The Smell of Coffee - Minor Majority (IceFox) :D

2. plass: Piece by Piece - Katie Melua (RasmusKRiis)

3. plass: Let's Go and Fly a Kite - Marry Poppins (sn0dig)

Gratulerer til alle!

Skrevet

Haha. 3 plass med 2 stemmer. Jeg må nesten le. Tragisk få bilder denne gangen, og jeg la bare inn det bildet for jeg synes videoen var så hysterisk morsom :!:

Skrevet

Hadde ikke jeg hatt så jævlig mye jobb så hadde jeg tatt bilder med konkurransen i tanke, istedenfor å tenke at deltagelse med ett drita bilde og en morsom sang er bedre enn ingen deltagelse.

Skrevet

Løpt over tre søndager f. eks. Personlig tror jeg ikke det kommer til å gjøre så mye forskjell. For min del blir det ofte slik at jeg gjør det i siste liten uansett. Men én uke ekstra hjelper helt klart.

Skrevet

Til neste gang skal jeg sørge for å skaffe et bidrag ment for en konkurranse. Denne gangen ble det egentlig til at jeg valgte et bilde bare for å delta i det hele tatt.

Bildet mitt var egentlig et av flere testbilder for å finne rett vinkel til en idé (til konkurransen) som aldri ble gjennomført grunnet bla værproblematikk. Litt synd egentlig.

Skrevet

Ikke all verdens deltagelse denne gangen, men så var det ikke noen forsidelink direkte til denne oppgaven heller da. Det ordner vi neste gang. Bare si i fra når neste oppgave er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...