cs_ Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Finnes det? Altså en side eller forum som omhandler div. mods til spill og level design?
cs_ Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Takk, var den jeg prøvde å finne. Ser ut til at den er relativt død.
wolferey Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Hei, Admin for Spillmodding.no her! Vi er ikke død, bare under oppussing. Jeg har ikke postet så mye fordi jeg har vært på ferie, flyttet og begynt på nytt studie, men vil prøve og få opp det nye designet om ikke lenge nå (håper jeg varierer litt på hvor mange obligatoriske oppgaver jeg får framover nå :S). Det er mer liv på #spillmodding.no på irc.quakenet.org enn på siden akkurat nå, alle er velkommen til å joine inn og ta av en prat, eller prøve og skape mer liv på forumet vårt =) ---------------------- PS: Jeg leter også etter skribenter til siden, noen som følger med på hva som skjer på mod-scenen for tiden, eller følger med andre ting som nyheter innen 2D/3D/programmering osv. Jeg er ikke akkurat så mye innen modding for tiden, går mer i spillutvikling (går studie for spilldesign), men modding og utvikling går ganske hånd i hånd, så jeg valgte å ta over siden da forrige admin bestemte seg for å slutte helt med den. Endret 26. september 2008 av wolferey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå