Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

1. På Startskjermen, under de 4 snarveisikonene, har jeg en greie som heter "søk". Hvordan kan jeg forandre hva jeg har der? Slik at jeg får opp neste kalender hendelse osv.

 

2. Hver gang jeg går på internett kobler den automatisk på "netcom internett", og ikke wlan. Hvordan kan jeg forandre det? Har sjekket et eller annet sted i innstillinger, og der står til med wlan som prioritet 1!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da har nokia svart meg igjen (sendte en ny mail til de)

Saken

 

Nokia sitt svar

Hej Denniz

 

 

Tak for din interesse i Nokia Care kundesupport.

 

 

Nokia Support kan ikke hjælpe med dette, rent personligt vil jeg anbefale dig at prøve dette link;

 

http://www.techcrunch.com/get-youtube-movie/

 

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.

 

Med venlig hilsen,

*****

 

Nokia Service Professional

Danish Team

Nokia Care

 

Merkelig altså. Jaja, jeg får vel heller snoke rundt andre steder da.

Kanskje høre med markedsføringsansvarlige for nokia? ;)

 

Jeg lagde et topic på dailymobile.se om denne fisken din :p Får se om de gir noen svar.. Poster det her med en gang det kommer noe ;)

Lenke til kommentar

 

 

Men da må man kunne python :)

Den fiskenn har jeg og sett. Morsom sak, men den er ganske platt i forhold til symbian reklamen for der flytter fisken på seg også, svømmer ikke bare frem og tilbake (og dør om man rister på telefonen)

 

Men en tanke jeg har. Hvor stor sansynlighet er det at man klarer å lage en aplikasjon som funker med bevegelsessensoren? Noe spesielle program man bruker og sånt?

Lenke til kommentar
Si meg er det lite telefoner av den blå typen å oppdrive?

Er netshop helt ræva? syns ikke de har noen telefoner

Hadde lagt inn min bestilling hos netshop, men de utsatte og utsatte og det gadd jeg ikke.

 

Tror den blå telefonen er litt vanskeligere å få tak i enn den røde av en eller annen grunn :(

Endret av Denniz84
Lenke til kommentar
Si meg er det lite telefoner av den blå typen å oppdrive?

Er netshop helt ræva? syns ikke de har noen telefoner

Hadde lagt inn min bestilling hos netshop, men de utsatte og utsatte og det gadd jeg ikke.

 

Tror den blå telefonen er litt vanskeligere å få tak i enn den røde av en elelr annen grunn :(

Avbestillte på Netshop :thumbup:

Deal.no har masse av de blå inne

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar
Tror den blå telefonen er litt vanskeligere å få tak i enn den røde av en elelr annen grunn :(

 

Den blå er knusedeilig.. ;) Verdt å vente på! Sendte tilbake den røde.

 

Enig. jeg har også den blå, og skjønner ikke hvorfor mange absolutt skal ha den helt svart.. jeg synes den diskrete blå stripen gjør seg utrolig godt! Dessuten synes den ikke så sterkt som på bilder, den er mye mer anonym i virkeligheten.. Og det er en slags effekt som gjør at den skifter litt "farge" ettersom lyset faller på den..

 

Fin telefon :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra telenor.no på torsdag i forrige uke. Fikk da en mail med "kundeid nettbutikk" (hva bruker jeg det til?) og hva jeg hadde bestilt. Har ikke hørt noe fra dem siden utenom at jeg fikk en melding på lørdag om at abonnementet mitt var skiftet ut. Hadde vært veldig kjekt med et sporingsnummer eller noen bekreftelse på at mobilen var på vei! :(

 

Edit: Fikk mail akkurat nå :!:

Endret av kr_mafia
Lenke til kommentar

Hmmm venter skikkelig på den nye softwarern (20.0.012). Sendt mail til telenor som bad meg ringe nokia Nokia sa jo som vi vet at det kommer an på produkt koden og forskjellig tilgjengelrighet rundt dette (hun jeg snakket med sa problemet opstod rundt N71 og at det da tok intil en mnd før telefonen fikk tilgjengerlig oppdatering). (det var vist den store diskusjonen på nokia customer care i dag, 5800 og oppdateringen)

Spurte om det var mulig å opdatere produktkoden og om det gikk utover garantien. Hun ba meg ringe reklamasjonsavdelingen. Og de fortalte meg at det gikk utover garantien å endre produkt koden :( Samtidig spurte han overasket "Går det å endre den???!" Jada finnes program for å "flashe" telefonen. OJ svarte han da :D

Men om man fikk et autorisert verksted til å endre koden gikk det ikke utover garantien, men han trodde ikke noen i norge var autorisert til å endre produkt koden og da måtte telefonen sendes til Tsjekia (faktisk).

Han var og veldig interressert i telefopnen, hva jeg syns om den og hvordan den fungerte! Kult :D

 

Spennende spennende.

 

Noen som har endret produkt koden selv med en av de to programmene som ble diskutert tidligere?

Endret av Denniz84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...