Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

opera mini relatert: Hmm, virker som om det bare er jeg som ikke får lastet ned. Går på linken og laster ned en fil som de anbefaler meg (har prøvd alle de andre og, vel å merke), men når jeg laster ned får jeg no sertifikatsfeil. Har prøvd å stille litt på de installasjons-instillingene, men ingenting som har gitt resultat. tjatja :p

 

Men liker den hittil! mye kult å gjøre

Endret av Gebby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som veit hva denne glippen øverst i høyre hjørne skyldes? Er dette noe jeg kan fikse med en torx-trekker, eller er det snakk om plastklips som ikke matcher? Er veldig, veldig nære å skli inn et par dråper superlim her nå.. :p

 

EDIT:

Jeg ser noe av problemet. I alle andre hjørner sitter skruen helt ytterst i hjørnet, men av en eller annen maskinvaregrunn sitter den ikke ytterst i høyre hjørne. I'm taking one for the team, frem med skrutrekkeren..

 

Midlertidig oppdatering: Dette kan være en dead end, ser ut til at konstruksjonen er litt mer simpel enn som så.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Jeg gikk innom min lokale elprice buikk her i bergen i dag og plukket med meg en blå nokia 5800 til kroner 3300. Skal nå begynne å leke meg litt, så det ser jeg fram til:)

 

Blir vel å lese de siste sidene i tråden her, se om jeg får med meg noen gode tips underveis.

 

Er der noen ting som er et "must" når det kommer til denne telefonen? Programmer, tips, innstillinger?

Lenke til kommentar

Kan bekrefte to måter å fikse glippen på.

 

1. Skru ut skruen ved øvre høyre hjørne. Sett på en liten skive og skru skruen inn igjen.

 

2. Skru ut skruen ved øvre høyre hjørne, kapp skruen en tanke og skru den inn igjen.

 

 

Nokias mest sannsynlige fiks: Sett inn en kortere skrue. Når jeg skrur inn skruen "originalt" så bunner skruen før den har klemt dekselet ordentlig på plass, derav glippen.

 

EDIT: Dette løste problemet 100 % hos meg. :) Garanterer ikke for andre, men det funket glimrende på denne.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Photo flow fungerer fint og er et godt bildevisningsprogram

 

Teit spørsmål, men hvordan får en dette inn på tlf?:)

 

Sliter med å få opp albumart på albumene jeg legger over, tross for at det er inkludert i sangene. Noen tips her?

 

Albumart fikser jeg slik:

Finner et jpg av cd coveret på nettet, legger det på telefonen ved å dra det til "Nokia PC Suite".

Så går du i meny-->musikk-->musikkspiller. Da er du inne i musikkbiblioteket.

Velg "Album" og merk det albumet du vil legge til albumart, og trykk "Valg"

Der finner du "Albumkunst" og velger endre. Da leter du frem til jpg bildet du la inn for 18,9 sekund siden.

 

NB! Husk å dra ut USB ledn før du starter musikkbiblioteket, ellers kommer du ikke inn.

lykke til. :)

Endret av Otters
Lenke til kommentar
Photo flow fungerer fint og er et godt bildevisningsprogram

 

Teit spørsmål, men hvordan får en dette inn på tlf?:)

 

Sliter med å få opp albumart på albumene jeg legger over, tross for at det er inkludert i sangene. Noen tips her?

 

Innstillinger - last ned - grafikk (tror jeg nå...)

Lenke til kommentar

Ja det stemmer, jeg skrev tilbake at jeg ville avbestille pga. denne "missen" og fikk etter hvert svar om at varen var avbestilt. Nå venter jeg bare på å få tilbake pengene, så skal jeg bestille et annet sted :)

 

Det var da som pokker!! Tror jeg bestilte rundt samme tid som deg! Bor i Oslo og var irritert på at jeg ikke fikk samme pris i butikk (4200kr) som på internett - derfor bestilte jeg den på nettet - regnet med den skulle være her imorgen ettersom jeg stod med 5800 i handa på megastoren på Lørenskog. Ringer imorgen å hører! Gidder i alle fall ikke vente så lenge som på slutten av mnd. Hvor lang tid tar det for pengene er på bok da?

snakket med det på telefon nå, det kunne ta 3-5 dager før pengene var tilbake. utrolig nok.

 

edit: opptil 10 dager i følge mail som nettopp kom...

 

Edit 2: Bestillte på MPX nå, de har 33 av den røde på lager til 3500 (inkludert frakt). :)

Endret av Norminator
Lenke til kommentar

Ja det stemmer, jeg skrev tilbake at jeg ville avbestille pga. denne "missen" og fikk etter hvert svar om at varen var avbestilt. Nå venter jeg bare på å få tilbake pengene, så skal jeg bestille et annet sted :)

 

Det var da som pokker!! Tror jeg bestilte rundt samme tid som deg! Bor i Oslo og var irritert på at jeg ikke fikk samme pris i butikk (4200kr) som på internett - derfor bestilte jeg den på nettet - regnet med den skulle være her imorgen ettersom jeg stod med 5800 i handa på megastoren på Lørenskog. Ringer imorgen å hører! Gidder i alle fall ikke vente så lenge som på slutten av mnd. Hvor lang tid tar det for pengene er på bok da?

snakket med det på telefon nå, det kunne ta 3-5 dager før pengene var tilbake. utrolig nok.

 

edit: opptil 10 dager i følge mail som nettopp kom...

 

Edit 2: Bestillte på MPX nå, de har 33 av den røde på lager til 3500 (inkludert frakt). :)

 

Vanvittig elendig av elkjøp dette da!!! Ringte å opphevde kjøpet jeg også! Hun visste ikke engang når den kom inn! Hun visste egentlig ingenting! Bra gjort å reklamere for en vare de ikke har!! Regner med jeg tar meg en tur innom Siba hvor de faktisk har den i butikken!

Lenke til kommentar
Hvem er billigst på 5800 u/abo per nå? amentio skal ha 3346,- +119 i frakt.. Kan jo være noen forhandlere jeg har glemt i farta... PS! Som har den på lager!

Telenor selger den til 3299.- + 85 i frakt med kontantabb (som du ikke trenger å bruke). Har et par igjen på lager :)

Er ute etter en rød, og telefonen må ikke være låst evt. kunne brukes med tele2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...