Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrrrgh... Tele2 hadde forventet levering 16.2 nå har de endret til ubekreftet bare:( Men er vel bare å vente.. Er ikke så gærent å få denne for knappe 2600 kr på avbetaling;)

 

Når det gjelder farge på telefonen er det noe merkelig at de forskjellige opperatørbutikkene ikke har de samme da alle bruker vel moobi...

Lenke til kommentar

Jeg tok meg en runde på Tiller (City syd m.fl.) sør for Trondheim idag.

 

Siba Tiller hadde 4 blå inne. Får rød senere. Husker ikke pris da de ikke hadde Netcom-abboer å binde dem opp til, bare Tele2 og Telenor.

Lefdal Tiller fikk senere, ulåst med Netcom Youngtalk 3499,- ellerno. Helt håpløs pris.

Expert Tiller fikk den i slutten av måneden, til 2200-2300,- med Netcom Youngtalk. Spørs om jeg ikke bestiller der etterhvert.

Elkjøp Tiller kunne ikke gi meg noen svar overhodet.

Telebutikken på City syd regnet meg å få den på onsdag (11/2). Var i alle fall det de sa sentralt.

Obs elektro visste også veldig lite, men skulle ringe meg tilbake med pris og når de fikk den inn.

 

De på Telebutikken sa det var vanlig at noen betalte ekstra for å få modeller tidlig - og det var noe tydeligvis Siba har gjort med 5800. Positivt fra Siba at jeg fikk prøve en de hadde inne. Jeg har aldri hatt touch-tlf før, og har SE k750i nå, og skjermen var fin og følsom, synes jeg. Menyene gikk betydelig kjappere enn det jeg er vant til fra SEk750i.

 

Blir nok denne telefonen på meg, selv om kameraet ikke akkurat var bra (som jeg klaget på for lenge, lenge siden i denne tråden :) )

Lenke til kommentar

Da var programvareversjon 20.0.012 installert :w00t:

 

Men 'SIM-minne fullt' dukker fortsatt opp. :no:

 

EDIT: Aha, googlet litt og fant ut at det er en mappe som heter "SIM Meldinger", måtte bare inn der og slette alle sammen. Konvolutten har forsvunnet nå :)

Endret av LienK
Lenke til kommentar
Då var tuben bestilt på Elprice :)

 

Håper dei får den inn den 13 feb som dei informerar om på nettsiden sin.

 

Står vel "Lagervare, sendes innen 24t" på nettsidene deres da :p

 

Men er det noen som vet om elprice sender telefonen gratis til butikkene om jeg bestiller den direkte fra butikken? Gidder ikke betale ~100 kroner bare for å få den tilsendt :p

Lenke til kommentar
Ny firmware i dag, V20!

 

Hei

Venter spent på min 5800, tenker jeg har den på postkontoret i morgen tidlig. :) Bestilt fra telenor...

 

Fant changelog på den nye firmwaren:

http://www.allaboutsymbian.com/news/item/8..._update_to_.php

 

Flott! Greit å vite hva som er oppdatert. Nå har jeg ikke kjøpt 5800 XM ennå, men følger med interesse diskusjonen. Kameraet er tydeligvis ikke forbedret med hansyn til billedkvalitet, litt skuffende det da. Bildekvalitet er kanskje hakket viktige enn geotagging?

Lenke til kommentar
Då var tuben bestilt på Elprice :)

 

Håper dei får den inn den 13 feb som dei informerar om på nettsiden sin.

 

Står vel "Lagervare, sendes innen 24t" på nettsidene deres da :p

 

Men er det noen som vet om elprice sender telefonen gratis til butikkene om jeg bestiller den direkte fra butikken? Gidder ikke betale ~100 kroner bare for å få den tilsendt :p

 

 

det står lagervare på dei som er låst til abonnemang...

 

LINK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...