Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Tror jeg har funnet den perfekte avløser til min aldrende W810i som har tjent meg godt de to siste årene. Virkelig dårlig gjort av Nokia å vente til over jul bare får å melke de andre modellene som blir utkonkurrert av tube ved julesalget.

 

Hyggelig pris ser det ut til å bli på herligheten og. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det er godt mulig at det er andre ting som gjør at vi må vente, men akkurat firmware er noe jeg gjerne kunne oppdatert selv manuelt en måneds tid etter å ha fått telefonen. Mye ting man kan finne ut av og leke med i løpet av juleferien, dessuten er jeg ikke så sikker på at Nokia er tjent med å hoppe over julesalget.

Lenke til kommentar

Går rykter om at den lanseres i Hong Kong 25. november til 410 euro. Skulle gjerne prøvd å få tak i en derfra! Det ligger også en annonse på ebay som selger 12 stk tlf til den nette sum av $998. Virker litt rart at han har fått tak i 12 stk tlf allerede, men han har faktisk veldig gode tilbakemeldinger fra før av... Men altfor dyrt uansett.

Lenke til kommentar
Ja det er en ganske stiv pris kan man si :)

 

Sendte han mail for å høre grunnen til den høye prisen og hvordan han har fått tak i de før alle butikkene. Ikke fått noe svar ennå gitt.

 

Grunnen til den høye prisen vil jo selvfølgelig være pga at det finnes så få av de. Ganske normalt. Betaler folk den prisen, er det jo unødvendig å senke prisen?

Lenke til kommentar
Ja det er en ganske stiv pris kan man si :)

 

Sendte han mail for å høre grunnen til den høye prisen og hvordan han har fått tak i de før alle butikkene. Ikke fått noe svar ennå gitt.

 

Grunnen til den høye prisen vil jo selvfølgelig være pga at det finnes så få av de. Ganske normalt. Betaler folk den prisen, er det jo unødvendig å senke prisen?

 

Er nok det svaret jeg evt får at hvis man vil ha den såpass tidlig så må man betale for det. Men ville gjerne høre med han uansett for å se om jeg fikk noe svar i det hele tatt.

Får heller se om det går ann å få tak i en fra russland, spania eller hong kong.

Lenke til kommentar

Jeg har også kikket en del på denne mobilen, den ser utrolig lovende ut! Jeg foretrekker selv denne typen trykkfølsom skjerm fremfor berøringsskjerm, siden det da er "svikt" i skjermen, og en svak vibrering for å bekrefte at man har trykket, istedenfor bare å registrere varme.

Fire tastemetoder, greit kamera med autofokus og fotolys, god batterilevetid, høy oppløsning på skjerm, god nettleser, wifi, gps, utbyttbart minnekort, og en rimelig pris, er heller ikke ulemper! ;)

 

Youtube-omtalen var ganske omfattende, og ga et godt innsyn i mobilen!

Her er også en omtale jeg synes var veldig grundig, fra Mobile review!

 

Her er en ofte oppgradert Nokia blogg, dedikert til denne modellen. Ifølge denne siden vil mobilen releases i Hong Kong 25. november, så det er godt mulig jeg vil bestille fra Hong Kong over ebay eller lignende da, håper antakelsene / ryktene stemmer! :)

Lenke til kommentar
Jeg har også kikket en del på denne mobilen, den ser utrolig lovende ut! Jeg foretrekker selv denne typen trykkfølsom skjerm fremfor berøringsskjerm, siden det da er "svikt" i skjermen, og en svak vibrering for å bekrefte at man har trykket, istedenfor bare å registrere varme.

Fire tastemetoder, greit kamera med autofokus og fotolys, god batterilevetid, høy oppløsning på skjerm, god nettleser, wifi, gps, utbyttbart minnekort, og en rimelig pris, er heller ikke ulemper! ;)

 

Youtube-omtalen var ganske omfattende, og ga et godt innsyn i mobilen!

Her er også en omtale jeg synes var veldig grundig, fra Mobile review!

 

Her er en ofte oppgradert Nokia blogg, dedikert til denne modellen. Ifølge denne siden vil mobilen releases i Hong Kong 25. november, så det er godt mulig jeg vil bestille fra Hong Kong over ebay eller lignende da, håper antakelsene / ryktene stemmer! :)

 

Jeg vil nok også prøve å få tak i en fra ebay, men litt billigere enn han som selger den for $998 nå :)

Vi får tipse hverandre hvis vi finner noe!

Lenke til kommentar

Ifølge Nokia 5800 blog vil mobilen være ute til salg 29. november i Hong Kong! Skåret i gleden er at prisen er satt til 3988 hongkongdollar, som er 3575 kr med dagens kurs.

Dette er også før eventuelle tolltillegg, og frakt.

Det ser ut som det kan bli en dyr fornøyelse å få tak i denne ved release... :(

 

Dette er ikke engang versjonen som har gratis musikknedlastning for en begrenset periode, men basispakken.

Pakken vil inneholde et 8GB MicroSD kort, styrepenn(stylus), plekter(som også brukes til å styre), et stativ, en bæreveske, en Batman trailer, og 14 popsanger.

Lenke til kommentar
Ifølge Nokia 5800 blog vil mobilen være ute til salg 29. november i Hong Kong! Skåret i gleden er at prisen er satt til 3988 hongkongdollar, som er 3575 kr med dagens kurs.

Dette er også før eventuelle tolltillegg, og frakt.

Det ser ut som det kan bli en dyr fornøyelse å få tak i denne ved release... :(

 

Dette er ikke engang versjonen som har gratis musikknedlastning for en begrenset periode, men basispakken.

Pakken vil inneholde et 8GB MicroSD kort, styrepenn(stylus), plekter(som også brukes til å styre), et stativ, en bæreveske, en Batman trailer, og 14 popsanger.

 

Får jeg den i hånda for ca 4000 så kjøper jeg den!

Lenke til kommentar
Får jeg den i hånda for ca 4000 så kjøper jeg den!

Jepp, jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det samme selv :)

Er i kontakt med en selger over ebay som selger den for $450 inkl. frakt (3118 kr, billig!), den har ikke hatt release enda, så er ganske skeptisk til denne, men han er jo ikke alene om å ha fått tak i mobiler pre-release.

Om han aksepterer paypal, er det jo ganske greit å få pengene igjen om noe skjærer seg, og han har faktisk 100% positive feedback...

Lenke til kommentar
Får jeg den i hånda for ca 4000 så kjøper jeg den!

Jepp, jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det samme selv :)

Er i kontakt med en selger over ebay som selger den for $450 inkl. frakt (3118 kr, billig!), den har ikke hatt release enda, så er ganske skeptisk til denne, men han er jo ikke alene om å ha fått tak i mobiler pre-release.

Om han aksepterer paypal, er det jo ganske greit å få pengene igjen om noe skjærer seg, og han har faktisk 100% positive feedback...

 

Ja det hørtes veldig billig ut! Blei litt skeptisk ja, men er fristende vil jeg tro? Har han flere? :)

Lenke til kommentar

Fikk bare enda mer lyst på denne telefonen etter at jeg hat sett disse filmene!

 

Men jeg tror jeg venter til den kommer til Norge asså. Gidder ikke betale noe mer en markedspris for den.

 

Du mister vel også den "comes with music" tingen om du bestiller fra utlandet. Noen som kan bekrefte det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...