Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den kommer visst i 3 versioner ifølge engadget :

 

It'll be available in three versions -- European HSDPA, North American HSDPA, and GSM only

 

har med 3g delen å gjøre mest.. så hvis man kjøper fra asia bør man vel passe på at det er 3g versionen. så senest i går en del n96 til salgs på ebay som var gsm only. så kanskje lese hele teksten før man trykker "buy it now" hehehe

 

 

Link :

http://www.engadgetmobile.com/2008/10/02/t...00-xpressmusic/

Endret av osCie
Lenke til kommentar
den kommer visst i 3 versioner ifølge engadget :

 

It'll be available in three versions -- European HSDPA, North American HSDPA, and GSM only

 

har med 3g delen å gjøre mest.. så hvis man kjøper fra asia bør man vel passe på at det er 3g versionen. så senest i går en del n96 til salgs på ebay som var gsm only. så kanskje lese hele teksten før man trykker "buy it now" hehehe

 

 

Link :

http://www.engadgetmobile.com/2008/10/02/t...00-xpressmusic/

 

Ok da er det mulig den ikke er lik på det området heller da.. Jeg kjøper ihvertfall min fra Finland.

Lenke til kommentar
dobbelt sjekket igjen dette med tax med vedkommende hos nettbutikken og fikk dette til svar:

 

Hello,

 

Sorry I gave you the wrong information, we sell products to norway

without TAX. We will get the phone during this month and unfortunately I

do not have a better estimate.

 

så dette er jo ikke verst likevel

 

prisen blir med dagens kurs: 2535(fratrukket 22%) + 284(31,10 euro)porto+ 25%mom = 3523

 

ikke verst i det hele tatt!

Det var slettes ikke verst! :) Men da min allerede er på vei i posten, angrer jeg ikke :)

Tenk om dere hadde fått dem til å merke den som "gift", og fått den for 2800 :D

Om den har norsk språk i tillegg, er jo det helt klart et stort pluss!

At de ikke har et tilnærmet estimat på leveringsdato, er jo et dårlig tegn, levering blir nok et stykke frem i tid da.

Det spørs også hvor stort påtrykket vil være på nettbutikken ved release...

Men for dem som vil vente litt, går jo det flott! :)

Lenke til kommentar

ja for all del, vurderte å kjøpe fra ebay selv. og vært i kontakt med et par selger der, så tenkte jeg skulle sjekke denne finske siden og så var plutselig svaret klart i løpet av noen minuter.

 

jeg for min del må vente likevel da jeg må kvitte meg med min iphone først :hmm: hehe.

men prisen du fikk Cursio var også noe av det jeg hadde funnet frem som mest gunstig.så det er jo ikke verst og får det i tillegg ganske tidlig.

 

drømmen hadde vært at de markerte de som gave ja, men siden de er nettbutikk med fysiske butikker i tilleg, så tviler jeg på at de vil/gidder.

Lenke til kommentar
ja for all del, vurderte å kjøpe fra ebay selv. og vært i kontakt med et par selger der, så tenkte jeg skulle sjekke denne finske siden og så var plutselig svaret klart i løpet av noen minuter.

 

jeg for min del må vente likevel da jeg må kvitte meg med min iphone først :hmm: hehe.

men prisen du fikk Cursio var også noe av det jeg hadde funnet frem som mest gunstig.så det er jo ikke verst og får det i tillegg ganske tidlig.

 

drømmen hadde vært at de markerte de som gave ja, men siden de er nettbutikk med fysiske butikker i tilleg, så tviler jeg på at de vil/gidder.

 

Siden du har vært i dialog med de allerede, kunne du kanskje ha hørt med de om de kunne ha gjort det? Altså markert forsendelsen med "gift".

Hvordan skal vi få handlet på den siden når alt er på finsk? google translate?

Lenke til kommentar

fikk dette som svar :

 

Hello,

 

Unfortunately we are obligated by law to mark on the package what it

contains.

 

 

så da var det avgjort.. heldigvis blir prisen bare 3% mer i moms enn hvis den var kjøpt i finland.siden moms der er 22%. så det er ikke så galt det heller, som en liten trøst hehe

Lenke til kommentar
fikk dette som svar :

 

Hello,

 

Unfortunately we are obligated by law to mark on the package what it

contains.

 

 

så da var det avgjort.. heldigvis blir prisen bare 3% mer i moms enn hvis den var kjøpt i finland.siden moms der er 22%. så det er ikke så galt det heller, som en liten trøst hehe

 

Nei det er selvfølgelig ikke galt i det hele tatt. Hadde ikke regnet med at de hadde merket pakke med "gift" heller.

Så vi må gi de kortnr pr tlf? hmm det er vel egentlig ikke lov... Får bruke kredittkortet da, tilfelle de svindler :)

Lenke til kommentar

vet ikke helt om det med lov eller ikke. men heller over tlf enn mail. men siden det gjelder en person som svarte med mail *******@verkkokauppa.com og jeg sendte direkte til dem, så velger jeg å stole på han/dem selv om jeg skeptisk av meg.

 

kan jo spørre om det med språk, men så lenge de ikke har fått mobilen inn, så kan de neppe vite om det faktisk følger med eller ikke. men man skulle jo anta at det gjorde det.

Lenke til kommentar
ja , jeg også.. må få bare solgt iphonen først hehe.. i disse juletider er det ikke bare å bare å sette av 3500,- til mobilkjøp :!:

 

Nei det er sant, men du får vel solgt den på Finn.no ganske greit?

De burde vel få inn tlf innen en uke ca? Jeg hørte vel i begynnelsen av forrige uke at den skulle komme i butikkene i iløpet av 1-2 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...