Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nokia bekrefter at selskapets Iphone-utfordrer skal komme innen årsslutt."

-Amobil.no

 

Tviler uansett vanvittig på at Nokia går glipp av julesalget med en telefon som er så innbydende for et så stort spekter av mennesker. Markedet for en telefon som denne er enormt.

 

Blir iallfall en utrolig stor tabbe av dem. Såklart må jo en telefon være klar før lansering, hehe, men jeg tror nok de har den ganske klar allerede. Og jeg tror vi får mer info om den idag, informasjon gitt til forhandlere kan jo like gjerne være feilinformasjon for å slippe mange ekstra rykter og få en skikkelig lansering som kommer (noe) uventet på oss.

 

 

 

Edit: Og der kom nyheten ;D

http://www.amobil.no/artikler/tube_avdukes...eld/56603?pid=0

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar
Denne så jo veldig spennende ut. Eneste som er turn off er jo stylus(wtf?) og at den er tykk, men synstest egentlig prisen veier opp for det.

 

Man MÅ ikke bruke stylus, kan velge mellom 4 forskjellige måter å legge inn tekst. Vanlig numerisk tastatur, QWERTY, med penn eller plekter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"Fyll rommet med stereo-surround-lyd fra verdensledende innbygde høyttalere"

 

Dette hørtes ut som en selvmotsigelse. Surround lyd fra innbygde mobil høyttalere!!!

 

Har jeg misset noen tekniske nyvinninger siste årene, eller er Surround et veldig rundt og omtrentlig begrep. :hmm:

 

Enig i at dette er kraftig missbrukt om dagen.. så lenge noe klarer å gi fra seg en pipelyd så kaller de det surround nå om dagen.

Lenke til kommentar

(Rykter om når telefonen kommer)

 

vi forventer å få den første telefonen (med dette grensesnittet, red.anm) på markedet ved årsslutt, sa Kishore tidligere i uken til indiske journalister.

 

 

Dersom Xpress 5800 "Tube" skal komme mot årsslutt er det ihvertfall svært sannsynlig at den kommer tidsnok før julesalget setter inn for alvor. Det er derfor ventet at Nokia vil presentere telefonen i nær fremtid. Kommende mandag skal selskapet holde en direktesendt internettlansering fra Finland. Kanskje dukker "Tube" opp der?

 

 

Nå hevder imidlertid nettstedet Pocket-lint at Nokia vil lansere den beryktede 5800 "Tube" på en pressekonferanse i London 2. oktober

 

 

Telefonen, som er Nokias første med selskapets nye trykkfølsomme operativsystem, skal komme før jul og ha en pris på 2900 kroner inklusiv skatt.

 

 

 

Another Mobile Phone Blog hevdet at telefonen skal slippes i britiske butikker den 8. oktober.

 

 

Er det noen som vet om denne telefonen kommer i norske (nett)butikker før jul? I så fall blir dette den perfekte julegave til meg selv :whistle:

Lenke til kommentar
"5800 Xpressmusic kommer ikke til Norge før første kvartal neste år. Vil du ha den før den tid, er det altså bare å sette seg på flyet til Russland."

 

Doh!

 

Haha, lite uventet.

 

Jeg er ganske så spent på prisen, egentlig! Jeg synes 2900-3000kr blir en litt vel billig pris for en slik mobil, til Norge å være... Men håpet lever videre! Er det ikke det man sier? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...