Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så var batteri diskusjonen i gang igjen :)

 

Myyye forskjellige meninger om hvordan man skal lade de nye batteriene. Li-ion batterier skal ikke trenge å lades fullt og tømmes helt. Det kan heller ødelegge batteriet. Altså motsatt av hva som var tilfelle tidligere. Dessuten så tror jeg dagens ladere slutter å lade når batteriet er fullt så det hjelper nok ikke å la den bare stå i. Jeg kan ta feil altså..

Fasit. :)

Lenke til kommentar

Noen av dere som får temaene som er her til å se helt slik ut?

 

Altså, med den ekstra menyen nederst på startskjermen.

 

Irriterende om startskjermen bare har 3 muligheter, og da ikke er mer redigerbar. Jeg vil ha de kontaktmenyene OG kalenderfunksjon, og gjerne noen snarveier.. er jo plass til det.. hvorfor skal det være så mye tomrom der??

Lenke til kommentar
Når kommer denne til norge og hvor mye ?

 

Er det ingen som har posta inntrykk/bilder osv ??

Det er flere som har posta inntrykk, mer kommer nok fortløpende. Jeg ble syk omtrent samtidig som jeg fikk telefonen, har rett og slett ikke orka og knote noe særlig.. Kjipern!! Men jeg kommer tilbake så snart jeg har danna meg et inntrykk. En ting kan jeg si, batteriet virker lovende. Har lada det fullt da jeg fikk den, og nå har den stått i rundt 50 timer standby. Surfa litt, titta rundt i menyer, prøvd kamera og spill, tekstgjennkjenning på sms etc. Ikke mye fikling, mest standby. Det er akkurat nå 4 av 6 streker igjen på batteriet. Dersom batteriet lades jevnt ut vil det si nesten en uke standby med lite bruk. Så gjenstår det å se hvor rask batteriet tappes når jeg mer aktivt skal benytte den.

 

Ang lansering i Norge så er det flere tegn som tyder på at den komemr i månedsskiftet febru/mars. Selgeren i finland hevder dette, o det står også en sen februar-dato i en svensk nettbutikk. Så jeg vil tippe at det er nærliggende å tro at norge og sverige får lik lansering. prisen blir av enkelte påstått ned til 2.500,- noe jeg tviler på med utviklingen av kronekursen siste par mnd. Men et sted i underkant av 3.000,- vil jeg tippe.

Lenke til kommentar
Noen av dere som får temaene som er her til å se helt slik ut?

 

Altså, med den ekstra menyen nederst på startskjermen.

 

Irriterende om startskjermen bare har 3 muligheter, og da ikke er mer redigerbar. Jeg vil ha de kontaktmenyene OG kalenderfunksjon, og gjerne noen snarveier.. er jo plass til det.. hvorfor skal det være så mye tomrom der??

 

Har du prøvd å trykke på datoen på startskjermen din? Du får opp muligheten til å velge kalender. På måte en snarvei....bortsett fra at du må trykke 2 ganger i stedet for en Uten å berøre meny knappen. Men er enig med deg...skulle kunne redigert litt mer på startskjermen!

Endret av Fotoentusiasten.com
Lenke til kommentar

Apropos kalender: Har forsøkt å legge inn kalenderinføring med påminnelse som jeg er vant med fra min 6230i bl.a. Det jeg opplever med 5800 er at den aldri slutter å pipe.. Av seg selv. Må slå den av, den gir seg ikke etter noen sekunder slik jeg er vant med. Er det en innstilling der jeg kan endre på dette? Bruker mye påminnelser, og da er det greit at den stopper av seg selv om jeg ikke er nær telefonen. Blir jo en plage for alle andre.. ;-)

Lenke til kommentar
Apropos kalender: Har forsøkt å legge inn kalenderinføring med påminnelse som jeg er vant med fra min 6230i bl.a. Det jeg opplever med 5800 er at den aldri slutter å pipe.. Av seg selv. Må slå den av, den gir seg ikke etter noen sekunder slik jeg er vant med. Er det en innstilling der jeg kan endre på dette? Bruker mye påminnelser, og da er det greit at den stopper av seg selv om jeg ikke er nær telefonen. Blir jo en plage for alle andre.. ;-)

 

Den piper og piper her også den! :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...