Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men fra spøk til alvor, hvor finner man masse programmer til 5800? prøvde ovi-greiene, så lastet jeg ned kabal derifra, og det var kabal på svensk og over flash..

Skrevet

Hos meg fulgte Solitaire (Kabal) med telefonen. Funker fint det. Ikke noe problem.

På OVI har jeg funnet en del programmer som jeg likte godt, ref tidligere post. Jeg har desverre ikke funnet noe særlig spill...

Skrevet
Hatt mobilen siden Mai, merker at den begynner å bli sliten i skjermen. Noen som har lignende symptomer ?

Hva mener du med "sliten" ?

Ja det lurer jeg og på. Har og hatt min siden mai og har ikke sett noe tegn til sliten skjerm

Skrevet

Utover at skjermen min etterhvert har blitt ganske full av mindre riper har jeg ikke merket at skjermen har blitt noe sliten, nei. Mobilen min har jeg hatt siden Februar, og den har også ligget en uke i respirator etter en høyst ufrivillig svømmetur i en sølepytt av det råtne laget.

Skrevet

Sorry for dårlig beskrivelse. Det jeg mener er at skjermen har blitt mye mindre følsom i touch'n + upresis. Når jeg skal skrive en mld. så nytter det ikke lenger med "the gentle touch" som før. Må trykke nok så bestemt på de forskjellige knappene, selv om innstillingene min fortsatt er de samme som alltid.

Skrevet (endret)

dette har jo ikke noe med mobilen å gjøre, men spør her alikevel jeg! kjøpte meg 5800 for 3 uker siden og har abbonement på chess! Når jeg går inn på min side å sjekker forbruket mitt så står det sms innholdstjeneste 25kr.. dette har jeg sendt to ganger?? hva kan det være? når jeg fikk opp dette første gangen så bestilte jeg innholdstjeneste sperre, men igår dukket det opp en ny sms innholdstjeneste for 25 kr!!

50kr er jo ikke mye, men jeg gidder ikke betale for noe jeg ikke har bestilt eller sendt!

.:pS:.

Fant det ut selv.. bablos som jeg ble kunde hos for noen år siden for å sende gratis sms som brått belastet meg når jeg fikk abbonement!

Endret av borninsin
Skrevet
Noen som fannt noen løsning på vekkerklokke problemet?

Løste det på en telefon ved å resette telefonen med *#7370#, da startet vekkerklokken til rett tidspunkt :)

Slettes mobilens minne ved å resette den?

Skrevet

Alarmfeilen er der fortsatt i følge andre. Selv har jeg aldri hatt problem med dette. Har selv nyeste fw, men er ingen endringer som jeg legger merke til. Mulig at telefonen er noe raskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...