Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Hvilket program gikk du for?

 

Synes isms virker greit jeg, bortsett fra at en ikke kan bruke grønn knapp til å sende med. Blir vel muligens bedre i nyere versjoner:)

 

Hei du

 

Sorry, glemte å skrive det i forrige post.

 

Jeg brukte veiledningen her: http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,3101.0.html

Var vel du som la ut link til den?

Bare å følge det som står der, frem til punkt11. Også er det bare å bytte ut den fila som står i beskrivelsen med den fila man vil signere :)

 

Har ikke lekt så mye med iSMS enda, håper vel at det blir litt bedre med tiden :)

 

Ja, var det jeg skrev tidligere også, følg fram til punkt 11. Virker å være mye styr, men er i grunn meget enkelt så snart en har fått de to filene en trenger:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig begynnt å utforske Sportstracker, og må si det er et genialt program.

 

Først og fremst sjekk at du har siste versjon. Start Sportstracker, trykk "velg" og "prog.oppdatering". Mine innstillinger ser slik ut:

post-92490-1239045792_thumb.jpg

Da ser det slik ut når jeg starter programmet:

post-92490-1239046007_thumb.jpg

 

Det som gjør det hele stilig, er at du kan laste alt opp til sportstracker.nokia.com. Akkurat nå er siden nede for vedlikehold, men her kan du se alle dine treninger. Du får oversikt på kartet hvor du har løpt, hva slags musikk du har hørt på hvor, høydeprofil, hastighet, hvor langt du har løpt mm. Du kan velge å la treningen være offentlig, vises kun til venner eller privat. Veldig stilig, men har bare så vidt begynnt å prøve meg på dette selv.

 

Regner med at du også vet at du kan skifte mellom mange forskjellige skjermbilder ved å dra fingeren over skjermen. Du får opp mye forskjellig data da.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Lastet ned sportstracker jeg også.

 

Meeeeen... siden jeg er litt bilgal, og eier av en Skyline R32GTR med 650hk så vil jeg bruke sportstracker til å se hvor fort jeg har kjørt og hvor.

 

Går det an å få maks / min hastighet? evnt hvor mye hastighet på forskjellige strekninger?

 

NB! Jeg skal ikke kjøre fortere enn lovlig hastighet i norge! :D

 

Hadde vært kult å kunne bruke på bane osv!

 

Jeg har v2.06 og får ikke lastet nyeste oppdatering. Får opp feilmelding.

Endret av MrHappy
Lenke til kommentar

Du kan sette rundetider, og du får opp hvor du har maks og min hastighet. Du får også opp graf på dette. Ser spesielt bra ut dersom du laster det opp på nett. Skyline høres jo LITT moro ut det ja... Jeg har og v2.06, og dette er så vidt jeg vet siste versjon. Oppdaterte til denne i går.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Du kan sette rundetider, og du får opp hvor du har maks og min hastighet. Du får også opp graf på dette. Ser spesielt bra ut dersom du laster det opp på nett. Skyline høres jo LITT moro ut det ja... Jeg har og v2.06, og dette er så vidt jeg vet siste versjon. Oppdaterte til denne i går.

 

Dette programmet skal brukes flittig i bilen merker jeg! :D

 

 

Det er fullt mulig ja. Du kan også laste opp til Google Earth å få ruta på kartet der, så får du se høyeste å laveste hastighet og slikt.

 

Konge!

 

Si ifra hvis dere finner andre programmer som er kule :) Litt morro nå som alt går smuud å få inn på tlf :D

Lenke til kommentar

Når jeg nå skulle bruke Nokia Ovi Suite så fikk jeg spørsmål om å oppdatere tlf min fra versjon 11.0.008 til versjon 20.0.012

Dette kan kanksje høres dumt ut, men er detb trygt? Synes å ha lest at mange har hatt så mye problemer med tlf etter oppdatering, eller er dette tull?

Hva for slags forandringer er det på denne nye versjonen?

Håper på raskt svar :)

-Amund

Lenke til kommentar
Når jeg nå skulle bruke Nokia Ovi Suite så fikk jeg spørsmål om å oppdatere tlf min fra versjon 11.0.008 til versjon 20.0.012

Dette kan kanksje høres dumt ut, men er detb trygt? Synes å ha lest at mange har hatt så mye problemer med tlf etter oppdatering, eller er dette tull?

Hva for slags forandringer er det på denne nye versjonen?

Håper på raskt svar :)

-Amund

 

Bare du gjør det. Den oppdateringen tilfører telefonen viktige oppdateringen til telefonens funksjonalitet, blir mere stabil, raskere +++.

Så er bare å oppdatere:)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å oppdatere mobilen, men fikk det ikke til jeg brukte NOS, men den sa at den ikke klarte å finne mobilen, jeg fikk installert GPS-Map osv.

En annen ting, jeg har også den sprekken oppe ved høyre, skal jeg levere den inn eller fikse det selv, ryker garantien hvis jeg bytter skrue selv?

Endret av hojohansen
Lenke til kommentar
Når jeg nå skulle bruke Nokia Ovi Suite så fikk jeg spørsmål om å oppdatere tlf min fra versjon 11.0.008 til versjon 20.0.012

Dette kan kanksje høres dumt ut, men er detb trygt? Synes å ha lest at mange har hatt så mye problemer med tlf etter oppdatering, eller er dette tull?

Hva for slags forandringer er det på denne nye versjonen?

Håper på raskt svar :)

-Amund

 

Det var det første jeg gjorde etter å ha kjøpt tlf, og har aldri opplevd at det har vært så enkelt og greit på noen tlf før. Viktig å ta backup av det du har av personlig info, synkroniser med dataen først.

 

Litt off topic, men klarte ikke å dy meg.... Denne var fin, fra en med Skyline....

NB! Jeg skal ikke kjøre fortere enn lovlig hastighet i norge! :D
Lenke til kommentar

Når jeg tok oppdateringa nå så skjedde det noe 3 eller 4 ganger. "gjenopprette telefonforbindelsen"

Så da måtte jeg ut med batteri, lader og usb, og inn igjen. Skjedde 3-4 ganger. Men den ble ferdig, og når jeg nå ser på telefon, så har den nyeste oppdateringa..

Noen som vet hvorfor dette skjer?

Og hva inneholder den nyeste oppdateringa?

Lenke til kommentar

;-) Slapp av, eg tog ann..

 

Når det gjelder OVI Suite, så synes jeg det er fint at den kan overvåke mapper, men ville vært veldig fint hvis de sangene som blir lagt til eller slettet fra overvåkede mapper også ble lagt til eller slettet fra mobil tlf. Er dette mulig?

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...