Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å oppdatere mobilen, men fikk det ikke til jeg brukte NOS, men den sa at den ikke klarte å finne mobilen, ...

 

Jeg klarer ennå ikke å synkronisere mellom pc og mobil ?

 

Har du prøvd å restarte tlf?

Jeg fikk samme problemet med min her forrige dagen, pcsuit fant ikke tlf, jeg re-innstallerte pcsuit men det hjalp ikke, startet pcen på nytt det hjalp ikke, men det alt løste seg da jeg restartet tlf. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde jeg også, men det virket ikke, og nå har den låst seg helt. Får heller ikke hentet inn en ny Nokia Maps fra nettet. Finnes det noen måte jeg kan slette denne som ligger på mobilen, for å så installere den på nytt?

Går ikke å slette Nokia Maps som alle andre programmer.

 

Feilmelding? Hva går galt?

Lenke til kommentar

Får ikke feilmelding, den bare viser kart, men jeg har ikke mulighet til å velge noe som helst..

 

Prøvde jeg også, men det virket ikke, og nå har den låst seg helt. Får heller ikke hentet inn en ny Nokia Maps fra nettet. Finnes det noen måte jeg kan slette denne som ligger på mobilen, for å så installere den på nytt?

Går ikke å slette Nokia Maps som alle andre programmer.

 

Feilmelding? Hva går galt?

 

 

Hvor sletter en programmer henner'a?

Lenke til kommentar

Har prøvd ut en del små programmer på tlf nå.. og etter oppdateringa har det kommet en ordbok også.. har lagt inn diverse språk.. Blir bare mer og mer fornøyd med denne tlf.

Og kommer jo mer og mer programmer hele tiden. Ser frem til fortsettelsen !

 

-Amund :):new_woot:

Lenke til kommentar
Prøvde jeg også, men det virket ikke, og nå har den låst seg helt. Får heller ikke hentet inn en ny Nokia Maps fra nettet. Finnes det noen måte jeg kan slette denne som ligger på mobilen, for å så installere den på nytt?

 

 

På nokia map loader hjelp står det:

For optimal performance, delete map data on storage medium (with "delete maps from storage" button) prior to first download of map data.

 

Da er gammle maps inne på minnekortet fjernet før du legger inn nye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747

Da mottok man endelig telefonen på fredag. :) Er storfornøyd med denne og skulle nok ha fått det rimelig hardt å gå over til en iPhone ettersom jeg iløpet av de ti første minuttene ble avhengig av skikkelig multitasking. :) Hadde ingen problemer what so ever, oppdaterte straks, all programvare fungerte uten problemer, Nokia Music var så kjapt og responsivt at jeg bruker den som primærprogram for musikkavspilling på PCen (og det sier en som har gått gjennom Winamp, iTunes, WMP, Rhythmbox og lignende!).

 

Eneste lille "problemet" jeg har hatt er å få @live/hotmail til å fungere med epostleseren. Microsoft bestemte seg nemlig for å åpne disse for hvilken som helst epost-klient.

 

Slet litt i begynnelsen med å tilpasse meg til Nokia etter åtte år med Sony Ericsson, men gikk vel rimelig greit. Programmer var det heller ikke flust med i begynnelsen, men lette meg fram og har vel litt flere enn jeg trenger for øyeblikket. Dessverre var theme-delen SKUFFENDE ettersom Sony Ericsson fikk dette meget godt til. Nøyer meg med bakgrunnsbilder inntil videre. GPSen fungerte noe inn i granskauen bra, selv innendørs (har dog store stuevinduer)!

 

Tok meg også tid til å lese gjennom HELE tråden her, og ble mindre klok enn før jeg begynte. Men er alt i alt fornøyd med telefonen, og det er det som betyr noe når alt kommer til alt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...