Gå til innhold

Star Wars Strategi spill beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke er veldig redd for utdatert grafikk (1998) kan du jo prøve Star Wars Rebellion. Spillet fikk rimelig dårlige kritikker men får generelt bra player reveiws på Gamespot. Spill som empire og bygg deg en massiv flåte av Victory/Imperial Star Destroyere og knus Rebellion scum. Eller bygg en Death Star og terroriser galaksen :devil:

Lenke til kommentar

Jeg hatet Empire At War. Greit du får kamper både på bakken og i rommet, men romkampene er stort sett bare bakkekamper med annen grafikk. Bakkekampene er i tillegg utrolig kjedelige da du kun får utdelt noen enheter og må klare deg med dem. Når det strategikartet heller ikke var noe særlig å skryte av gikk jeg fort lei. Men for all del, mange liker det, og det er kommet en expansion, så hvor dårlig kan det være? ;)

 

Selv likte jeg faktisk Star Wars: Force Commander. Kameraet var håpløst, kontrollene enda verre og AIen nesten ikke-eksisterende, men det hadde i alle fall en viss sjarm. :)

 

Duessten har du jo Lego Star Wars II. "Strategien" går ut på å denge folk eller skyte folk, men maken til sjarm og humor skal man lete lenge etter. Elsker det spillet der selv om Lego-biten hinter til barnespill, men jeg er over tredve. Men kanskje det er problemet. Jeg husker ennå da jeg så introen i Episode 4 for over tyve år siden og talte dagene til de kom ut igjen på kino. Det blir ikke helt det samme for dere som har vokst opp på 90-tallet og senere og knapt vet hva VHS er... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...