Gå til innhold

Hva synes du om Fracture?


Anbefalte innlegg

Nye spillet fra Lucasarts.

Husker det fikk enorm oppmerksomhet på en eller annen E3 pga fysikken osv, og det er kanskje litt lett å ignorere til fordel for Force Unleashed.

 

Jeg prøvde nettopp demoen av det og må si det ikke helt levde opp til forventningene. Grafikken var knallbra, men som forventet. Men det her med å kontrollere omgivelsene var vel litt statisk. Enten en kul opp eller grop ned i bakken :p Stort sett er alle kulene og gropene helt like. Og ved siden av det er det ett helt vanlig FPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nye spillet fra Lucasarts.

Husker det fikk enorm oppmerksomhet på en eller annen E3 pga fysikken osv, og det er kanskje litt lett å ignorere til fordel for Force Unleashed.

 

Jeg prøvde nettopp demoen av det og må si det ikke helt levde opp til forventningene. Grafikken var knallbra, men som forventet. Men det her med å kontrollere omgivelsene var vel litt statisk. Enten en kul opp eller grop ned i bakken :p Stort sett er alle kulene og gropene helt like. Og ved siden av det er det ett helt vanlig FPS.

 

Et helt vanlig FPS som er 3PS? :p

 

Synes det var gørrkjedlig.

Lenke til kommentar
Nye spillet fra Lucasarts.

Husker det fikk enorm oppmerksomhet på en eller annen E3 pga fysikken osv, og det er kanskje litt lett å ignorere til fordel for Force Unleashed.

 

Jeg prøvde nettopp demoen av det og må si det ikke helt levde opp til forventningene. Grafikken var knallbra, men som forventet. Men det her med å kontrollere omgivelsene var vel litt statisk. Enten en kul opp eller grop ned i bakken :p Stort sett er alle kulene og gropene helt like. Og ved siden av det er det ett helt vanlig FPS.

 

Et helt vanlig FPS som er 3PS? :p

 

Synes det var gørrkjedlig.

Lol, jeg har den vanen at jeg kaller alle skytespill for FPS. Er vel mest fordi det ikke fantes så mange TPS før i tiden at alt stort sett var det samma.

Lenke til kommentar

Det er et spill som fort falmer i høstens kvalitetsspill, men som med en del andre spill kan det være at dette undervurderes. Husker blant annet TimeShift demoen som ikke var det helt store, men spillet var helt flott når en fikk taket på tingene man kunne gjøre.

 

Syns demoen var grei nok, men med tanke på fysikk så må jeg si at når en skulle skyte ned et eller annet tårn med et romskip oppå, og det sklei ned fra tårnet, da føltes det romskipet som plastdritt og ikke et svært og tungt romskip.

Lenke til kommentar

Timeshift var et knallbra spill, både demoen, spillet, og online delen var det. Og den fikset dette med å kontrollere tid ganske bra. Noe som jeg anser som en av de hellige gralene innen sci-fi.

 

Mens Fracture føles litt mer ut som en tåpelig gimmick. Det er klumper eller groper i bakken liksom:P

 

Jeg føler at vi snart får en liten bølge av skytespill som prøver å skille seg ut med en eller annen sær gimmick. Som en hovedperson som kan fly, men bare i fem sekunder, eller lage illusjoner av seg selv for å forvirre fienden.

Lenke til kommentar
Jeg føler at vi snart får en liten bølge av skytespill som prøver å skille seg ut med en eller annen sær gimmick. Som en hovedperson som kan fly, men bare i fem sekunder, eller lage illusjoner av seg selv for å forvirre fienden.

Hehe, om DNF noen gang kommer ut til slutt og de har med disse elementene fra gode gamle Duke Nukem, så får du helt rett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...