Gå til innhold

Crysis: Ditt intrykk av Warhead så langt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter jeg fikk vite på torsdag kveld at Crysis warhead skulle komme, betemte jeg meg straks for å runde første crysis fort så mulig og deretter spille warhead etter jeg var ferdig (jeg begynte fredag sånn 2200 ca.).

Etter jeg var ferdig med spillet sånn ca. 2300 på lørdag hadde jeg tenkt å begynne med warhead, men hva var det som kom snikende inn fra msn,

jo det var min kamerat som fortalte meg vi måtte levere still innen søndag 22.00, alstå jeg ble ikke ferdig warhead, selvom jeg har spilt 2 mission tror jeg. (leverte stilen 2159, 55s :p )

Intrykket mitt så langt er at det virket veldig kult, og er absolutt verd pengene (veldig billig syntes), merker ny eye candy og ytelse forbedring.

Og det er ganske mye for min del allerde, med tanke på at jeg spilte alt på det laveste på vanlig crysis, og kan nå spille på medium (eller mainstream som Warhead kaller det).

HVA ER DITT INTRYKK SÅ LANGT? :D

Endret av amir90
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)
Etter jeg fikk vite på torsdag kveld at Crysis warhead skulle komme, betemte jeg meg straks for å runde første crysis fort så mulig og deretter spille warhead etter jeg var ferdig (jeg begynte fredag sånn 2200 ca.).

Etter jeg var ferdig med spillet sånn ca. 2300 på lørdag hadde jeg tenkt å begynne med warhead, men hva var det som kom snikende inn fra msn,

jo det var min kamerat som fortalte meg vi måtte levere still innen søndag 22.00, alstå jeg ble ikke ferdig warhead, selvom jeg har spilt 2 mission tror jeg. (leverte stilen 2159, 55s :p )

Intrykket mitt så langt er at det virket veldig kult, og er absolutt verd pengene (veldig billig syntes), merker ny eye candy og ytelse forbedring.

Og det er ganske mye for min del allerde, med tanke på at jeg spilte alt på det laveste på vanlig crysis, og kan nå spille på medium (eller mainstream som Warhead kaller det).

Brukte High Settings på vanlige Crysis med 9600 GT OC, betyr det at jeg kan spille Crysis Warhead på Very High Settings med en 9600GT OC?

Endret av Slettet+513
Skrevet

Spiller det på Mainstream samme som jeg gjorde på forrige og merker ikke noe forskjell i det hele tatt.. Har ikke fått spillt så mye da jeg hadde andre ting og gjøre i helgen men så langt er jeg ikke imponert. Finner ingen forskjell på spillene.. Historie er det litt tidlig for og si noe om men jeg kan ikke si jeg likte utgangspunktet.

Litt negativt dette her men har som sakt spillt veldig lite enda..

Skrevet

Kult spill, men ga meg ingenting nytt i forhold til det gamle Crysis. Kult nok med litt mer action rettet gameplay, men det var nå engang alt man fikk også. Bedre en det forrige Crysis, men akkurat samme grøten :)

Absolutt verdt de 200,- kronene, men ikke så veldig mye mer.

Skrevet

Brukte High Settings på vanlige Crysis med 9600 GT OC, betyr det at jeg kan spille Crysis Warhead på Very High Settings med en 9600GT OC?

Er ikke helt sikker på det der, jeg vet bare at very high dx 10 er veldig krevende, men tror nok jeg selv hadde vært fornøyd med high alstå, hvis du skal øke noe med i Warhead, så kan du jo ta høyere oppløsning.

Skrevet (endret)

Min maskin kjørte Crysis Warhead dårligere enn det første Crysis. I tillegg starta Warhead opp i "windowed mode" hver gang jeg starta spillet. Men har hørt rykter om at det skal komme en fix/patch.

Runda spillet nettopp.

Edit: Spilte Warhead på 1650x1050 0=AA Gamer

Endret av JFM
Skrevet (endret)

Warhead har akkurat samme problemet som det originale Crysis - det taper seg med en gang du møter aliensa.... Et annet problem er at ytelsen blir dårligere og dårligere for hvert jævla brett du spiller. Mot slutten måtte jeg skru ned Shaders til minimum for å spille driten!

Endret av -Mr.T-
Skrevet (endret)

Warhead er definitivt (for min del) et bedre spill en Crysis! Startet det opp med veldig skeptiske tanker (og jeg er fortsatt ingen fan av det første Crysis) men ble forelsket med èn gang jeg så hvor pent det var, hvor mye bedre enn Crysis det kjørte og hvor mye morsommere det var idet hele tatt! Ble en glad laks! :D

Endret av Laland
Skrevet

Synes dette er bedre enn det første, men fortsatt en del bugs... feks så kan fienden se meg når jeg er i bygninger samt skyte gjennom veggene, men restart av spillet ordner dette.

Men sliter litt med sistebossen... Om noen kan plassere et lite hint eller to i en spoiler, så hadde jeg blitt glad :)

Skrevet

Håper dette hjelper. :)

Er det missielene som du sliter med? Du må skyte de.

Og husk, du kan bruke den panserte bilen som er bortnen for flyet.

Siden PAX'en har veldig liten rekkevidde må du være nærmt nok. Det ser du nå exosuiten lyser når du skyter på den, gjør den ikke det er du ikke nærme nok.

Skrevet
Men sliter litt med sistebossen... Om noen kan plassere et lite hint eller to i en spoiler, så hadde jeg blitt glad :)

Jeg sleit og.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Jeg sprang forbi den helt til jeg kom til "objekt" nummer to. Der gikk jeg inn i et sånnt "flyhus" hvor jeg sto å peppra med PAX

Skrevet

Takker og bukker... :)

Var ikke nært nok og brukte maximum speed for å prøve å springe unna rakettene, noe som funket til dels, men ikke nok til å klare det... Ingen hardcore gamer jeg :)

Skrevet

Er ok bortsett fra at hardware-krav er sinnsyke når snøen kommer. Kjører sånn passe greit (men fortsatt noe lagg i ny og ne) med alt på mainstream i starten, men er kanskje 5 fps når snøen kommer. Får være grenser til hvor tungt de klarer å få snø til å bli? Sliter mye mer med lagg enn i originalen, blir litt sirup. Om de absolutt skal lage en grafikk som krever så fantastisk mye, burde de enten venta et par år til eller satt den ned (pc'en min var tross alt helt ny ifjor høst, og brukes til tunge ting som Pro Tools med masse plugins). Er kjipt med nye pc'er, og måtte sette ned grafikken....Når man da etter noen år har en maskin som er rask nok, er spillet så gammelt slik at man ikke gidder å prøve det likevel. Bortsett fra lag så er det gøy da :p

Skrevet

Ble litt skuffet over Warhead. For det første var det veldig kort, og for det andre så kan jeg ikke spille med bedre instillinger enn Mainstream uten at det lagger.

8800GTX

AMD 5200+

2GB ram

1280x1024

Skrevet (endret)

Flaskehalsen der er vel prosessoren, men sjekk min profil på pcen der. Da har man en over gamer settings vil jeg tro :p

Eller kan være din pc har ett eller annet den ikke skulle hatt, kansje du har glemt å patche opp skjermkortet?

Er det singelcore du har?

Endret av Toman85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...