Gå til innhold

Er det noen vits i å starte på att med WoW?


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, jeg trenger et mmo, og siden verken aoc eller war faller helt i smak lurer jeg på om jeg skal starte på igjen med wow :ermm: Men på wow er min høyeste character en level 35 warlock, og jeg lurer på om jeg skal droppe den til fordel for en druid på en annen server :dontgetit: Men er det egentlig noen vits? Med tanke på at wow har vært ute i 3-4 år, og.. det er veldig hardcore fokusert, og jeg hater å ligge langt bak folk, så lurer jeg på om jeg bare heller skal klare meg med et nyere mmo :)

 

Vil gjerne høre meninger fra folk som nettop har startet/startet på nytt, eller kjenner noen som har :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sikkert greie og komme til 60 før WOTLK kommer ut, du burde kjøpe og bruke Brian Koop Alliance Leveling guide eller Joana's Horde leveling guide, får deg rask opp i levels.

 

Bruker guiden og i går gikk jeg opp fra lvl 56 til 58 :)

 

Har egentlig ikke startet med noe proffesions ennå, skal fokusere på mining på 70-80.

Lenke til kommentar

Problemet er at all fokusen er rettet mot en ting, at du må rekke level 70, at du må spille rompa av deg hele dagen for å holde følge, at du må gjør som andre sier.

 

Hva med å spille WoW som du har lyst til? Jeg har ikke 1 eneste level 70, har en paladin på 65 og en mage på 36. Har spillet WoW i et par år snart. Har ingen char på full profession og utstyret mitt består av en real blanding av grønt og blått.

 

Det er blitt et skjevstyrt bilde av folk som tar WoW mer seriøst enn livet selv. De nærmest dikterer hva du må gjør, hvordan du skal spille og hvordan WoW skal være. La meg gjøre det klinkende klart, du gjør WoW til det du vil gjøre WoW til. Om du vil gjøre som meg å bare ha det morsomt mens du tutler deg opp i levlene så gjør du det. Du trenger ikke å spille hardcore, WoW er like morsomt om du spiller nå og da som om du spiller hardcore rompa av deg. Du trenger ikke farme og grinde i timesvis, bare ha det morsomt når du spiller så skal du se at WoW er faktisk noe annet enn et hesterace til level 70.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Problemet er at all fokusen er rettet mot en ting, at du må rekke level 70, at du må spille rompa av deg hele dagen for å holde følge, at du må gjør som andre sier.

 

Hva med å spille WoW som du har lyst til? Jeg har ikke 1 eneste level 70, har en paladin på 65 og en mage på 36. Har spillet WoW i et par år snart. Har ingen char på full profession og utstyret mitt består av en real blanding av grønt og blått.

 

Det er blitt et skjevstyrt bilde av folk som tar WoW mer seriøst enn livet selv. De nærmest dikterer hva du må gjør, hvordan du skal spille og hvordan WoW skal være. La meg gjøre det klinkende klart, du gjør WoW til det du vil gjøre WoW til. Om du vil gjøre som meg å bare ha det morsomt mens du tutler deg opp i levlene så gjør du det. Du trenger ikke å spille hardcore, WoW er like morsomt om du spiller nå og da som om du spiller hardcore rompa av deg. Du trenger ikke farme og grinde i timesvis, bare ha det morsomt når du spiller så skal du se at WoW er faktisk noe annet enn et hesterace til level 70.

 

Jeg har ingen planer om å stresse til level 70, men jeg er samtidig svært glad i å vise frem hva jeg har klart :) Mulig at jeg levler en druid opp til lvl 55 før wotlk bare, og så roller en deathknight for å starte på lik fot med mange ;)

Men vet ikke om jeg starter på igjen med wow i det hele tatt.. trur jeg skal vente å se hvrdan warhammer utvikler seg over de neste ukene

Lenke til kommentar
Problemet er at all fokusen er rettet mot en ting, at du må rekke level 70, at du må spille rompa av deg hele dagen for å holde følge, at du må gjør som andre sier.

 

Hva med å spille WoW som du har lyst til? Jeg har ikke 1 eneste level 70, har en paladin på 65 og en mage på 36. Har spillet WoW i et par år snart. Har ingen char på full profession og utstyret mitt består av en real blanding av grønt og blått.

 

Det er blitt et skjevstyrt bilde av folk som tar WoW mer seriøst enn livet selv. De nærmest dikterer hva du må gjør, hvordan du skal spille og hvordan WoW skal være. La meg gjøre det klinkende klart, du gjør WoW til det du vil gjøre WoW til. Om du vil gjøre som meg å bare ha det morsomt mens du tutler deg opp i levlene så gjør du det. Du trenger ikke å spille hardcore, WoW er like morsomt om du spiller nå og da som om du spiller hardcore rompa av deg. Du trenger ikke farme og grinde i timesvis, bare ha det morsomt når du spiller så skal du se at WoW er faktisk noe annet enn et hesterace til level 70.

 

Helt enig.

 

Hvis du vil være hardcore, må du vel egentlig slutte med alt du gjør til daglig nå, og bruke all tid på WoW. Det tror jeg ikke du vil, og da er det heller bedre å sette seg mål, som å levle opp en character før Wotlk. Det skal nok gå med noen timers spilling hver dag.

 

Nå har jeg ikke spilt på noen måneder, men hvis jeg legger det inn igjen, kommer jeg nok til å fortsette på mitt o store prosjekt. Gjøre flest mulig quest pre-60. Dette må jeg på det sterkeste anbefale. Det er hundrevis av quests jeg aldri har gjort i Azeroth, og å gjøre quests i Desolace feks, er egentlig jævli konge. Du er i en helt annen verden enn det TBC maset om gull og dailies, som jeg avskyr som pesten. Jeg elsker TBC, men det blir litt mye med å gjøre de samme dailiesene om igjen og om igjen. Men jeg skjønner jo såklart det hvis du er hardcore og trenger gull.

 

Det jeg mener, er at for noen timers spilling nå og da, funker prosjektet mitt ypperlig. Jeg strør nok noen instancer fra TBC innom iblant, bare for å skaffe noen badger og items, men ikke så altfor mye.

 

Som sagt av han jeg siterte, spill wow som du har lyst til

Lenke til kommentar

Man kan godt se mye end-game content uten og være så hardcore at man ikke har noe liv, jeg har raidet helt til black temple i TBC, og til AQ40 i Vanilla wow, og jeg raidet bare i ukedagene, fikk gode karakterer på skolen, var i lamme venner når jeg hadde tid i ukedagene, og var ellers ute og gjorde noe hele dager hver helg. Er fremdeles sånn, sluttet og raide for litt siden, men det var fordi jeg bare hadde lyst å koselvl'e litt før WOTLK.

Lenke til kommentar
Men vil jeg ikke ligge langt bak økonomisk, og i professions?

 

og jeg vil ikke spille mer enn kanskje et par timer hver dag.. mulig litt mer i helger

 

Penger er ganske lett å tjene. Hvis du har en eller to gathering proffessions så er det lett å få et par hundre gull (jeg hadde litt over 100g i lvl 30, før mount) før lvl 30 + at du gjør instances. Også får du en del greens gjennom de mobsa du dreper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...