Gå til innhold

Er det noen vits i å starte på att med WoW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et lite problem, jeg trenger et mmo, og siden verken aoc eller war faller helt i smak lurer jeg på om jeg skal starte på igjen med wow :ermm: Men på wow er min høyeste character en level 35 warlock, og jeg lurer på om jeg skal droppe den til fordel for en druid på en annen server :dontgetit: Men er det egentlig noen vits? Med tanke på at wow har vært ute i 3-4 år, og.. det er veldig hardcore fokusert, og jeg hater å ligge langt bak folk, så lurer jeg på om jeg bare heller skal klare meg med et nyere mmo :)

 

Vil gjerne høre meninger fra folk som nettop har startet/startet på nytt, eller kjenner noen som har :)

 

Hei

 

Starta selv på att igjen for en liten tid tilbake, etter noen måneders fravær. Har hatt flere slike on/offs i løpet av de siste 2 åra. Startet som undead rogue på Jaedenar, navnet er Argyle, om du og starter der, og det anbefales. WoW er vel et av de mest vellykkede spill jeg har spilt, og det er alltid noe å gjøre. Målet mitt nå er å nå 70 og 80 smått om senn, men spille casual. Tidligere så har jeg raidet en goood del, men det er ikke målet mitt med denne characteren. Har spilt de fleste nyere mmo's, men kommer bestandig tilbake til WoW.

 

Go for it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...