Gå til innhold

Google kjøper valve?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At The inquirer ikke alltid er så veldig nøyaktige er en stor overdrivelse. Samtidig kommer de med mye håndfast ganske lenge før andre. Jeg ville ikke avfeiet noe som kommer derfra som tull, samtidig som jeg beholder en viss skepsis.

 

OT: men en ting er sikkert. vi trenger en industristandard måte å distribuere programvare via nettet for at det virkelig skal ta av og vi alle kan nyte fordelene av det.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

sannsynligvis dreier det seg om reklame i selve distribusjonskanalen. Evt. loading screen reklame.

Hvis dette kan føre til billigere spill og potensiellt bedre spill ettersom utgiver ikke trenger å frykte piratkopiering like mye, så ser jeg ikkeno negativt i det.

Forøvrig er det mange realistiske spill som kanskje kunne hatt godt av ingame reklame... Men i miljøer der det er naturlig å ha f.eks. billboards hadde det ikke vært dumt? hvis reklamen passer inn i det grafiske tema da.

 

f.eks. coca-cola billboards i GTA4 hadde ikke vært malpassert? (eller ok, sannsynligvis en eller annen øltype hadde passet bedre :p )

 

 

edit: Evt. kunne det føre til lengre spill også? mer tid brukt på spillet = mer reklamevisninger = mer penger i kassa = utvikler lengre spill for å få brukere til å bruke mer tid på spillet?

 

Ønsketenkning, ja muligens..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Funcom har jo tidligere (jeg er usikker på situasjonen i dag) implementert ekte reklame på saakalte billboards rundt omkring i Anarchy Online. Personlig syntes jeg at det hadde en negativ innvirkning på innlevelsen, og jeg hadde helst sett at Google og Valve hadde funnet en annen losning om noe lignende blir aktuelt.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Google tror dem har rett til alt de vil.....

 

Jeg hater google mer og mer for tiden.. Spesielt etter de sa "Absolutt frihet finnes ikke"..

 

BOIKOTT GOOGLE!

Absolutt frihet finnes jo ikke, så jeg skjønner ikke hva galt Google gjør ved å si noe som stemmer?

Jeg ble mer glad i google etter den uttalelsen fordi de ikke er redd for sanheten

 

Ja til Google+Steam :)

 

BTW: http://www.ixquick.com/ er et fint alternativ til google om du vil boikotte dem :)

Endret av noob11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...