Gå til innhold

Funcom-veteran takker for seg


Anbefalte innlegg

Mye feil med AoC ja.

Lurer på hvordan spillet var på nyåret 2007 (ref Ex Dev).

Da jeg kom inn i betaen i Sep2007 var det fullstendig uspillbart.

 

Men har hørt mye rart om GG, så dette kan vel bare være godt.

 

Lurer litt på hvem som f.eks. avgjorde at AoC skulle bestå av en masse mini-soner, istedenfor en sømløs verden (ihvertfall hvor deler er sømløs, ex. Cimmeria, Aqulonia, Stygia).

Så fram til å komme ridende mot en by i horisonten (litt ala Khopshef) - istedenfor får vi en masse instanserte mini-soner - hvor man pluselig er midt i en by ved å trykke på en NPC. Eller det å transporterer seg selv 2000miles går like fort som å entre en inn - verden føltes trang, lineær, lite frihet osv.

Synes ihvertfall det var en game-killer og immersion-killer for min del - grafikk er ikke alt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at han dro fra funcom, ville selvsagt ikke det men når det skjedde så vil det komme reaksjoner, det må du forstå.

 

Og når jeg sier "captain has left the shinking skip" så ser jeg ikke noe dumt i det, er bare noe som er meget sant, er jo akkurat det som skjer for øyeblikket.

Når selv hovedpersonen bak et STOR spill selv forlater pga at han ikke har gjort det rette så sies det jo selv. Greit nok at du kaller meg for troll, kan ikke noe for det.

Lenke til kommentar
Ja, det er kanskje det beste at han takket for seg. Ønsker Craig lykke til og håper han får orden på spillet. Det trengs.

 

 

De burde kanskje fokusere på å fikse det de har, før de kommer med mer innhold?

 

Det er det jeg mener også. Personlig syns jeg de burde ha minne lekkasjen(for og prøve en oversettelse) som første prioritet. Selv opplever jeg en krasj nesten vær eneste time. Og når den krasjer så må jeg vente en evighet pga den skal søke gjennom filene for og sjekke alt er i orden.

 

Har hatt 3 kræsj siden 17 mai... jeg er fornøyd med vista64 :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...