Gå til innhold

Wotlk Collectors Edition


Anbefalte innlegg

Jævla for***** Elkjøp!!!

 

Ringte dem nå, og da sa de at dem skulle sende den idag...HALLO? kl er nesten 1700...

 

Da får jeg nok ikke spillet før på lørdag...tidligst.

 

Jævla drittbutikk, skal aldri mer kjøpe spill der.

 

Er CE det er snakk om...men nå er jeg frista til å gå i butikken og kjøpe en vanlig kl 0000.

 

Spaceworld noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men om eg kjøper en vanlig edition i tilleg, får eg forttsat utbytte av collecters edition innholdet? som en dragen.

 

 

 

som jeg forsto det så er imgame pet inkludert i CE serialen, altså du får ikke no kode for å få pet og derfor kan du ikke "gi den bort" , litt surt for min del for nå kommer CE nr 2 i posten og jeg har bare en alt account jeg kan upgrade :o

Lenke til kommentar
Jævla for***** Elkjøp!!!

 

Ringte dem nå, og da sa de at dem skulle sende den idag...HALLO? kl er nesten 1700...

 

Da får jeg nok ikke spillet før på lørdag...tidligst.

 

Jævla drittbutikk, skal aldri mer kjøpe spill der.

 

Er CE det er snakk om...men nå er jeg frista til å gå i butikken og kjøpe en vanlig kl 0000.

 

Spaceworld noen?

Det har da blitt sendt på mandag. Kundesenteret har ikke oversikt på slikt.

 

Ellers så har posten som vanlig sosa det til på postterminalen i oslo, dette er grunnen til at flere fra gamezone og elkjøp ikke har fått levert i dag og andre har fått.

Lenke til kommentar
Dere som bestillte fra elkjøp på nett: Fikk dere noen mer mail etter ordrebekreftelsen som kom rett etter man bestiller? Bestillte CE på tirsdag og fortsatt ikke hørt no... Er litt små redd for at jeg ikke får no.

 

/Yaricks :)

Du får ingen ny mail nei dessverre. Kun ordrebekreftelse. Dersom du valgte å registrere deg der kan du sjekke om ordren er sendt, etter hva jeg vet.

 

Du kan også ringe postkontoret og få de til å søke på navnet ditt på servicepakkesystemet deres, da kan du få et sporingsnr.

Lenke til kommentar
Kjøpte standardutgaven på Platekompaniet (Torgallmenningen i Bergen) i morges, de hadde en del CE igjen. 599kr.

Så det samme, vurderte en CE på stedet, men fant ut at jeg ikke hadde pengene til å bruke på det denna måneden, kan legge til at de hadde solgt minst FIRE pappesker med WoW siden i natt.

De hadde flere esker igjen så hvis noen i området ikke får tak i. De har :)

Lenke til kommentar
Dere som bestillte fra elkjøp på nett: Fikk dere noen mer mail etter ordrebekreftelsen som kom rett etter man bestiller? Bestillte CE på tirsdag og fortsatt ikke hørt no... Er litt små redd for at jeg ikke får no.

 

/Yaricks :)

Du får ingen ny mail nei dessverre. Kun ordrebekreftelse. Dersom du valgte å registrere deg der kan du sjekke om ordren er sendt, etter hva jeg vet.

 

Du kan også ringe postkontoret og få de til å søke på navnet ditt på servicepakkesystemet deres, da kan du få et sporingsnr.

 

Ringte elkjøp i går og fikk vite av dem at den ikke hadde blitt sent. Kom nok til å ta litt tid, men fikk bekrefta at jeg får ihvertfall! :)

Lenke til kommentar

Siden jeg allerede har installert og oppgradert med standard edition , og får en CE i morgen, Tror dere det kan svare seg å beholde den CE utgaven en stund for så å legge den ut på ebay eller noe?

 

Lurer ellers på om jeg skal ta en sånn recruit a friend greie med en ny account og bruke den der også :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...