Gå til innhold

Wotlk Collectors Edition


Anbefalte innlegg

Har bestilt min CE på www.IT-palasset.no

 

det er en internett cafe jeg er på av og til. Fikk gratis spilletid med til verdi av 200kr, Collectors edition OFC og gratis og spille hele natten Wotlk blir release så sitter vedsiden av disken jeg henter det og spiller:P ikkenoe vente til dagen her nei;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
699 i butikk, 799 web

 

Jøss det va litt av en pris, minner meg på at jeg ikek kjøper noe på space world da det er somregel dyreste butikken på alt.

 

Og det med og handle på nett skal jo gjør det lettere og billigere, men her er det motsatt ?

 

:thumbdown: for space world, butikken jeg aldri bruker eller kommer til og bruke

Lenke til kommentar
699 i butikk, 799 web

 

Jøss det va litt av en pris, minner meg på at jeg ikek kjøper noe på space world da det er somregel dyreste butikken på alt.

 

Og det med og handle på nett skal jo gjør det lettere og billigere, men her er det motsatt ?

 

:thumbdown: for space world, butikken jeg aldri bruker eller kommer til og bruke

 

ehm tipper alle butikkene kommer til og ha den prisen fordi det er release day :)

Lenke til kommentar
1 uke igjenn nå, begynner og bli redd platekompaniet ikkje skal få sendt ut til release, er bare en følelse eg har!

noen som har hørt noe om når dem har tenkt til og sende ut?

 

Jeg har også satset alt på et kort med platekompaniet (har bestilt 3 eksemplarer derfra (2 CE og en vanlig), til meg, kona og en kompis). Har ikke hørt noe fra dem, men det hadde jeg heller ikke regnet med.

 

Med TBC bestilte jeg to forskjellige steder, platekompaniet og cdon.com. Mener å huske at jeg fikk spillet fra platekompaniet dagen før release, og fra cdon.com på releasedagen eller dagen etter. Men det er mulig jeg husker feil og at det var motsatt. :)

Endret av medisterpus
Lenke til kommentar

Har hørt at systemet ved EBGames er slik at de som er først i køen og har bestilt Wrath of the Lich King får tilbudet om å kjøpe Collector's Edition, noen som jobber der/evt. vet praksisen der som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg kommer iallefall til å kjøpe mitt spill ved en EBGames-butikk så og si rett etter åpningstid. :)

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
Har hørt at systemet ved EBGames er slik at de som er først i køen og har bestilt Wrath of the Lich King får tilbudet om å kjøpe Collector's Edition, noen som jobber der/evt. vet praksisen der som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg kommer iallefall til å kjøpe mitt spill ved en EBGames-butikk så og si rett etter åpningstid. :)

 

Med mindre de har forandret på systemet slik så har de slik at de som er først i køen og har bestilt vanlig kan få collectors..

Lenke til kommentar

det blir spennende å se hvor mange nettbutikker som failer med å levere wotlk før torsdag...

 

Jeg har en følelse av at det blir skrekkelig mange misfornøyde folk.

 

Har bestilt 3x CE fra megastorenorge.no som jeg håper jeg har på onsdag

og 1x fra platekompaniet, men der har jeg ikke store forhåpninger, de sa folk mest sannsynlig ikke fikk det på torsdag, kanskje fredag / mandag.

Lenke til kommentar
Har hørt at systemet ved EBGames er slik at de som er først i køen og har bestilt Wrath of the Lich King får tilbudet om å kjøpe Collector's Edition, noen som jobber der/evt. vet praksisen der som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg kommer iallefall til å kjøpe mitt spill ved en EBGames-butikk så og si rett etter åpningstid. :)

 

 

hvis du snakker om den på Nordby i sverige PSV, så skal nok du og jeg kjempe om side om en kopi av CE, forhånds bestilte det nemmelig i februrar , så greier de å prestere å gi den til alle istedet for dem som har venta en år rekke på spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...