Gå til innhold

Wotlk Collectors Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvert på game.se idag og bedt dem holde av, men dem tvilte på at dem fikk inn nok CE, så jeg stakk innom spaceworld også, måtte betale en 50-lapp der, og han sa han ikke var sikker på om dem fikk noen i det hele tatt, men om dem fikk så var jeg garantert å få i og med at jeg var den første som var der.

 

Tenkte også å ta turen innom elkjøp men droppa det like gjerne ettersom de fleste som jobba der atm var student chicks som veit fuckall om spill og enda mindre om pre order etc.

 

Bestillte derimot på Platekompaniet, men ser de ikke oppgir hvor mange de får inn, så om jeg bestillte forsent er jeg vel fucked på den fronten....

 

Så "just to be safe" så bestillte jeg 2x CE på komplett i tillegg, men så var det jo faen meg 800kr stykk der, til sammenligning med PK hvor de tar 600.

Lenke til kommentar

Ble litt tvilsom til komplett;

 

365856

 

World of WarCraft: Wrath of the Lich King Collectors Edition, PC

Vårt varenr.: 365856/Produsentens varenr.: 3348542221109

Tilgjengelighet: Ubekreftet dato 455 stk. 2008-11-13

 

455 stk CE er ikke verst, bommet bare med rundt 400 tipper jeg :p

 

Har selv bestilt 5x CE totalt nå, er sikret en hos Spaceworld (nattåpent :D) så det blir nok en uke fri på meg fra den 13. nov :p

Lenke til kommentar
Hvert på game.se idag og bedt dem holde av, men dem tvilte på at dem fikk inn nok CE, så jeg stakk innom spaceworld også, måtte betale en 50-lapp der, og han sa han ikke var sikker på om dem fikk noen i det hele tatt, men om dem fikk så var jeg garantert å få i og med at jeg var den første som var der.

 

Tenkte også å ta turen innom elkjøp men droppa det like gjerne ettersom de fleste som jobba der atm var student chicks som veit fuckall om spill og enda mindre om pre order etc.

 

Bestillte derimot på Platekompaniet, men ser de ikke oppgir hvor mange de får inn, så om jeg bestillte forsent er jeg vel fucked på den fronten....

 

Så "just to be safe" så bestillte jeg 2x CE på komplett i tillegg, men så var det jo faen meg 800kr stykk der, til sammenligning med PK hvor de tar 600.

 

 

 

Angående platekompaniet, dem har på lager så lenge dem har for salg. dem stenger ikkje før dem har nådd grensen på det dem får inn. så har du fått bestillt har dem til deg og :)

Lenke til kommentar
Hvert på game.se idag og bedt dem holde av, men dem tvilte på at dem fikk inn nok CE, så jeg stakk innom spaceworld også, måtte betale en 50-lapp der, og han sa han ikke var sikker på om dem fikk noen i det hele tatt, men om dem fikk så var jeg garantert å få i og med at jeg var den første som var der.

 

Tenkte også å ta turen innom elkjøp men droppa det like gjerne ettersom de fleste som jobba der atm var student chicks som veit fuckall om spill og enda mindre om pre order etc.

 

Bestillte derimot på Platekompaniet, men ser de ikke oppgir hvor mange de får inn, så om jeg bestillte forsent er jeg vel fucked på den fronten....

 

Så "just to be safe" så bestillte jeg 2x CE på komplett i tillegg, men så var det jo faen meg 800kr stykk der, til sammenligning med PK hvor de tar 600.

 

 

Bare jeg som tenker obsession? :p

Ikke måte på til redundans.

Lenke til kommentar
Bare jeg som tenker obsession? :p

Ikke måte på til redundans.

Vel kreves jo svært mye for å klikke litt rundt på nettet, for ikke å snakke om å gå innom noen butikker når man først er ute og handler for. Styrer heller litt med å få tak i en nå, enn masse med å få tak i en på release dagen, og med tanke på at jeg har de 2 andre i CE så why not. Hva gjør sånne som deg i en tråd for CE intresserte anyway?

 

Avbestillte de 2 jeg bestillte på komplett da....800kr er for mye :thumbdown: . Så får bare broren min bestille selv.

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...