Gå til innhold

Star Wars Force Unleashed, alt blir diskutert her!


Anbefalte innlegg

Anmeldelser:

 

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=238600

http://www.gamespot.com/ps3/action/starwar...g=topslot;img;1

http://gamereactor.no/anmeldelser/114975/S...839977ff1519577

 

Relesedatoer:

 

US. 16.september

UK. 19.september

Nordic. 19.september

 

Info:

 

I spillet er du Darth Vaders hemmelige læregutt, en liten snørrunge han tok med seg hjem etter å ha drept faren hans som var en mektig jediridder. Vader var neppe verdens beste adoptivfar, så som voksen er du ferdig trent som hans suisidale leiemorder med full kontroll over kraftens mørke side.

 

Slåssingen er nemlig hjertet av spillet, The Force Unleashed er for det meste et rent actionspill der horder av fiender skal nedkjempes med lyssabelen. Om man bare kunne svunget sabelen ville dette fort blitt kjedelig, heldigvis har man også kraften til å hjelpe seg. Man kan plukke opp gjenstander som man kaster på fiendene, lage et kraftskjold, paralysere fiender med elektrisitet og støte dem fra seg..

 

"Sannheten er at The Force Unleashed er det beste Star Wars-spillet på veldig lenge", det vil jeg tro på :)

Jeg har selv bestillt dette spillet for noen dager siden, jeg er så hardbarka fan att jeg må jo ha spillet! Spillet trekker opp karakteren med historien og Force i følge diverse anmeldelser!! Jeg som elsker historien i Star Wars, da kommer jeg garantert like denne historien som er i Force Unleashed!

Og jeg har alltid drømt om ett spill du er ond og kan bruke Force til det du vil, og bære den deadly red lightsaberen :). I demoen så traff alt dette meg i hjertet, så jeg gleder meg til fredagen

Diskuter!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

trodde dette spillet skulle bli mye mer enn det er.

det er jo egentlig et hack`n slash platfrom spill, er ikke så fan av disse. reviews har ikke vært noe å skryte av heller.

 

skuffet, blir nok ikke noe kjøp, kanskje i en tørke tid neste år.

venter heller på BiH:HH

Lenke til kommentar
Noen som har klart å trekke ned den forbanna destroyeren ?

 

Haha. Den er litt slit ja. Det jeg merket var at selv om "hint"-sticksa sier du bare skal slippe litt når du har fått den sentrert, så måtte en styre skipet litt oppover så du nesten så under det - og så kan du begynne å trekke det mot deg. Hvis det var godt nok forklart. :p

Lenke til kommentar
Noen som har klart å trekke ned den forbanna destroyeren ?
Den seksjonen synes jeg var ALLLLTOFR treig.

Jeg vil dra det ned dammit. Ikke se på det dale ned.

 

 

 

 

Ferdig med det nå Roll Eyes

Startet i 7-8 tiden på fredag, og ferdig til ca samme tid i dag. Anledning; mini-lan hos Bobbo.

 

Historien i spillet, og selve spillingen vil jeg skille fra hverandre. Punktum.

Historien er veldig god og forandrer på hvordan man tenker ang Star Wars filmene. BIG thumbs up!

 

Selve gameplayet er til tider ganske repeditivt og det blir veldig mye "banke i 10 minuter før han dør". Grunnen til det er fiender som tåler teit mye. De har skrudd opp ant HP på fiendene for å øke vanskelighetsgrad, men det resulterer i noe som til tider kan være ganske drøyt. En stormtrooper tåler ikke 30.000 volt, ti,tjue lasersverdslag og å bli slengt veggimellom bare fordi han har på seg en drakt med ekstra ryggsekk. Skulle man i alle fall tro.

 

Men utenom de enkelte irriterende fiendene så er spillet bra! Grafikken er ikke noe annet en rimelig fantastisk. Alt er detaljert til tusen og ingenting oppfattes som merkelig. Ansiktene til mange av personene f.eks, virker mer virkelighetstro enn mange andre spill som har satset på ansiktsanimasjoner. Alt passer fint sammen, og de forskjellige stedene man besøker ser ut til å virkelig være virkelige steder og planeter. Lyden er selvfølgelig top-notch, som mye er når det kommer til Lucas. De velkjente Star Wars låtene og god voiceacting hele spillet igjennom, er med på å trekke snittet opp.

 

Utseendet og historien til spillet er nydelig, men dessverre rekker ikke gameplayet opp til en del andre spill i sjangeren.

Absollutt ikke noen ny God of War, men absolutt et kjøp jeg aldri vil angre på.

 

7/10.

Lenke til kommentar

Joda, fikk ned destroyeren, var ikke vanskelig, mest plagsomt. Du får ganske mye helse for hver TIE-fighter du klarer å knuse, men man må ikke bruke for lang tid mellom hver gang man tar knekken på de.

 

Kjøpte spillet etter jobb på fredag, og ble ferdig med det i dag. Ekstremt vanskelig, men man kan skru ned vanskelighetsgraden i options uten å måtte starte på nytt, noe som jeg gjorde på siste level for å få gjort ferdig spillet uten å dø 200 ganger til.

Lenke til kommentar
Joda, fikk ned destroyeren, var ikke vanskelig, mest plagsomt. Du får ganske mye helse for hver TIE-fighter du klarer å knuse, men man må ikke bruke for lang tid mellom hver gang man tar knekken på de.

 

Kjøpte spillet etter jobb på fredag, og ble ferdig med det i dag. Ekstremt vanskelig, men man kan skru ned vanskelighetsgraden i options uten å måtte starte på nytt, noe som jeg gjorde på siste level for å få gjort ferdig spillet uten å dø 200 ganger til.

 

Fikk du fortsatt achivement for å gjennomføre spillet på den vanskelighetsgraden du spillte på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...