Gå til innhold

Lance Armstrong gjør comeback


mintman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg synest det er kjempetrist at Lance Armstrong gjer comeback. Han er ein utruleg keisam syklist. Det ville vore mykje artigare om Ivan Basso køyrde touren neste år, han er offensiv og artig.

 

Hrmf!

Ivan basso kommer nok til å sykle touren neste år!

Vil absolutt ikke si at armstrong er en kjedelig syklist!

Han er nok like offensiv, men når armstrong har ledertrøyen så er det viktigst å forsvare trøyen, for så heller angripe om kreftene strekker til!

Lenke til kommentar

Får håpe det er rett at Ivan Basso skal køyre.

 

Eg trur eg berre har sett Armstrong gjere noko artig ein eller to gonger, han sit der og ruger med laget sitt, og det blir sikkert ikkje noko betre neste gong. Då Basso hadde maglia rosa var det full fart heile tida.

 

Touren har vore mykje artigare og meir open etter at Armstrong gav seg. Eg synest det er leit at Keisemdkameratane Armstrong og Bruynell er saman igjen. I tillegg legg ein sjølvsagt merke til at Armstrong har valgt farmasilaget Astana.

 

Nei, dette er berre trist, synest eg.

Lenke til kommentar

Armstrong til Astana - bekreftet

Da er det bekreftet, Lance sykler for Astana neste år.

Tour of California er hans første løp, ifølge det kazakhstanske sykkelforbundet, og ikke Tour Down Under, som tidligere har blitt sagt.

Hva skjer nå, med Contador? Det er vel det neste store spørsmålet.

 

Edit: Blir spekulert om det er Tour Down Under eller California rundt som blir hans første år. Alt blir oppklart ikveld klokken 18.00. Da sjefen selv, Lance Armstrong, skal ha pressekonferanse. Sjekk TV2Sporten/Sykkel for mer info!

 

Edit 2: Ivan Basso skal sykle for Liquigas neste år. Så da kommer jo han også sykle touren? Hvis han får være med av ASO, Tour Arrangøren. Dette blir nok avklart etter hvert.

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...