Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Save points can be found across the map, but they're thinly spread. Find yourself on the losing end of a gunfight and you could be pushed back to some thirty minutes beforehand. Without a checkpoint system to ease the passage between save points, the game can at times descend into a brutal slog. We've been assured that the final code will address these issues, and it's vital that it does as, in the code we were witness to, the fault was close to game-breaking.

 

Håper virkelig det blir gjort noe med. Da blir dette det av årets beste spill!

Lenke til kommentar

Hvis dette blir så bra som jeg håper det blir regner jeg med at alle som har økonomi til det kjøper det og støtter utviklerne, spesielt med tanke på at det virker som PC versjonen blir prioritert høyt!

 

Får FC2 gode salgstall på pc vil flere utviklere/investorer bli fristet til å gjøre det samme!

 

lurer virkerlig på hvor tungdrevent dette er, synes å huske at jeg så fps drops på videoene utviklerne viste :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor? Har det noe med rettigheter å gjøre? I og med at de ikke kan lage helt like våpen? Eventuelt måtte betale en sum for det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jeg skal ha PC versjonen. Collectors edition frister veldig, men det spørs om jeg tar det via Steam.

Kommer Farcry 2 på steam?

 

I og med at ubrukelige Ubisoft står bak er det vel nok ein North America Only-release. Den europeiske divisjonen av Ubisoft burde settes under administrasjon, makan til bakstreversk gjeng skal ein leite lenge etter.

 

"Digital Distribusjon - Det er fali' det"

 

Og derfor blir FarCry2 ein enda større hit som torrent, fordi Ubisoft nekter å ta inn over seg den enorme kundemassen som vil ha Ubisoft sine spel via Steam, til andre verdensdeler enn den som faktisk stagnerer som PC-spelmarked. Asia/Europa/Oceania har nok av villige Steam-kunder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...