Gå til innhold

Den dyreste spillhøsten i manns minne?!


aleksander_sk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk ikke noe særlig mer jeg venter på i år, har dog kjøpt endel spill tidligere i år, så gjevnt over er jeg fornøyd med spillåret. Det er noen titler som kan glimte til og vise seg å være ei perle, men alt i alt så har jeg begynnt å se fremover til 2009.

Lenke til kommentar

Ikke veldig mye på meg gitt...

 

LitleBigPlanet

Ratchet & Clank Future: QFB (BD)

Resistance 2 Collectors Edition (import fra Gamestop, til hælvete med SCEE og dubbe-trangen deres, PC'n tar bonus-DVD'n, JEG SKAL HA DEN HYBRID-FIGUREN!!!! :D)

Motorstorm: Pacific Rift

 

Og det er vel det...2009 kan vise seg å bli spennende...

Lenke til kommentar

Tja, for min del er Fallout 3 og LittleBigPlanet definitive kjøp for min del. Far Cry 2 ser unektelig spennende ut, men spørs om irritasjonsmomentene som skal gjøre spillet mer troverdig ikke blir for mye i lengden. Men time will show, lar dere være testpiloter før eventuelt kjøp=)

 

Det skal dog sies at LBP ikke kan komme fort nok. Det vil revolusjonere. Hippier vil begynne å skrike; "Make levels, not war!"

 

Edit: Mye skriveleifer i natt

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar
Dere snakker om pengene som om det var problemet..

 

Eg synes da vitterlig det er tiden som er flaskehalsen, eller mangelen på den..;)

 

Amen.. har en del spill jeg ikke har klart å fullføre.. men tar det litt etter litt ;)

 

Støtter opp om denne her. I yngre dager var det omvendt. Jeg gleda meg til jeg ble skikkelig voksen med jobb og alle greier, sånn at jeg hadde råd til alle spill og konsoller.

 

Uansett, kommer til å anskaffe Bioshock, Resistance 2 og Fallout 3... Kanskje Motorstorm 2.

 

Edit: Skal også ha Wipeout HD.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Dere snakker om pengene som om det var problemet..

 

Eg synes da vitterlig det er tiden som er flaskehalsen, eller mangelen på den..;)

 

Amen.. har en del spill jeg ikke har klart å fullføre.. men tar det litt etter litt ;)

 

Støtter opp om denne her. I yngre dager var det omvendt. Jeg gleda meg til jeg ble skikkelig voksen med jobb og alle greier, sånn at jeg hadde råd til alle spill og konsoller.

 

Uansett, kommer til å anskaffe Bioshock, Resistance 2 og Fallout 3... Kanskje Motorstorm 2.

 

Selv med jobb er denne høsten en dyr affære, for jeg vet ikke etter du ble voksen hvor mange andre utgifter du fikk, men her koster det dyrt både og bo og leve, så da blir fort 5-15 spill denne høsten en kraftig utfordrer til hverdagsøkonomien.

Tid er gratis og opp til en selv å prioritere, mens pengene krever litt mer for å få tak i, selv om jeg ser problemet med lite tid ;)

Lenke til kommentar

Så langt denne høsten så har eg forhåndsbestilt Tom Clancy´s End War. Det er det eneste spillet eg føler eg har interese for pluss at når det kommer fra VGP i november så har eg noe å glede meg til når eg kommer fra jobb etter 6 uker på havet :D

 

Men ellers så får eg se, nå så koser eg meg med Cod4 og BF:BD. Kall meg gjærne lite aktiv på kjøpefronten, men eg var sånn som kjøpte maaange spill for et halvt år siden. Selv om eg er sjømann og har masse tid til spill når eg er hjemme så blir det ikke så arti å sitta dag ut og dag inn med min svarte fine konsoll og spille hele tiden :p:P

Lenke til kommentar
Har du prøvd beta'en av EndWar ? Jeg syns det så skikkelig kult ut, men det var kjempekjedelig imho.

 

 

har nok ikke det. men eg syns det ser sikkelig fet ut og er litt positiv til Strategi spill... syns det er gøy... er litt spent på hvordan det tar seg ut på konsoll... blir det en flopp så blir det en flopp :p

Lenke til kommentar

Det blir ganske dyrt ja. Dette er spillene jeg skal ha:

 

Utgitt

 

Uncharted

Warhawk

 

Kommer:

 

Høst 2008

 

Pro Evolution Soccer 2009: 15. Oktober

LittleBigPlanet: 31. Oktober

Smackdown VS RAW 2009: 7 November

Naruto Ultimate Ninja Storm: 28. November

Prince of Persia: Late 2008

 

FM 2009 og Metroid på hendholdsvis PC og Wii ligger også i denne lista. Om Sonic Unleashed nærmer seg kvaliteten til de klassiske Sonic-spillene blir dette også kjøpt.

 

PS: Har hatt PS3 siden dag 1, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt Uncharted enda.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
PS: Har hatt PS3 siden dag 1, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt Uncharted enda.

 

Skjønner ikke jeg heller:p Kjøpte det noen uker etter det kom ut da jeg egentlig ikke var så gira på det, men det er på 2. plass over favorittspill til PS3 for min del. Kun slått av Resistance som jeg brukte masser av tid på både på singleplayer og online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...