Gå til innhold

Den dyreste spillhøsten i manns minne?!


aleksander_sk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner meg ofte i situasjoner der jeg sitter meg ned med PSN-spill fremfor MGS4, Fear og Oblivion, ingen av de har jeg rundet. Det er liksom så mye stress å sette seg ned med vanlige spill uten å vite at en har minst to timer å kose seg på.

 

Super Stardust HD og Bionic Commando Rearmed, har gått mye de siste ukene.

 

Tid er absolutt en kjedelig faktor, spesielt med tanke på at eg går på skole, trener og spiller i band.

Lenke til kommentar

Ser virkelig frem til Little Big Planet og Resistance 2 (Jeg digget virkelig online delen til det første). Dette er 2 virkelig store eksklusive titler jeg ser frem til. I tillegg er det et hav av multiplatform titler, som jeg kommer til å kjøpe til den ene, eller den andre konsollen, allt ettersom hvilke utgaven av spillet som viser seg å bli det beste. Men alt i alt.. Det er dyrt å være en seriøs GAMER ;)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Siden vi snakker om spill som kommer, er det noen som vet når Rock band eller GH4 kommer ut?

Jeg har venta på det virkelig lenge, for jeg har et gavekort som jeg skal bruke på det spillet :p

 

Ifølge tothegame.com kommer Rock Band ut i Norge 1. oktober. Hvis det er GH: World Tour du sikter til, så mener jeg å ha hørt at det kommer 11. november. Norsk utgivelse av RB2 tipper jeg vi skal se langt etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...