Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Har hatt noen få skader iblandt.

 

Største er vell Lago ute i 5-6 mnd med en brukket fot. Ellers så syns jeg det er greit. Er flere skader enn på 08, men på 08 var det veldig lite skader igjen syns jeg.

 

Går veldig bra til meg. Leder serien med RBK. Har spilt 16 kamper. 11 - 3 - 2. Og en målforskjell på + 19, 26+, -7. Leder serien med 5 poeng foran Ham-Kam faktisk. Haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

ser det blir snakket om at man ikke har lagt inn patchen på riktig måte dersom man opplever i overkant mye skader? er det virkelig flere måter å legge inn denne patchen på? jeg har butikk versjon, og lastet ned patchen som kjørbar fil før jeg kjøpte spillet. så jeg innstallerte spillet, og kjørt epatchen rett etter installasjon. når jeg starter ny game står det official 9.1.0 official update eller noe sånt. likevel får jeg mange skader på ca 1 mnd varighet.

i tillegg har jeg sett denne dupliseringsbuggen av spillere på tactics menyen under kamp. sistnevnte løses ved å ta undo last og gjøre bytter om igjen, men likevel irriterende. det verste er kanskje at spillere i verdensklasse spiller altfor ofte som småguttespillere. totti, baptista, de rossi og andre virker totalt inkapable til å passe og skyte skikkelig.

 

Kan det ha noe å si hvor man spiller henn? jeg mener om bugs er mer vanlig i noen land enn andre? jeg har nemlig en game jeg spiller alene på med wolves, og der har jeg ikke merket noen av delene.

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat handlet det på Steam, og det står på nedlasting nå.

Gleder meg til å komme hjem og prøve det.

 

Kan man velge alle mulige lag å begynne med? Jeg kunne nemlig tenke meg å begynne med et søppellag og spille dem oppover.

Hvordan anbefaler dere en FM-noob å begynne sitt første spill?

Ja, kan velge hvilket lag du vil, i hvilket land du vil :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat handlet det på Steam, og det står på nedlasting nå.

Gleder meg til å komme hjem og prøve det.

 

Kan man velge alle mulige lag å begynne med? Jeg kunne nemlig tenke meg å begynne med et søppellag og spille dem oppover.

Hvordan anbefaler dere en FM-noob å begynne sitt første spill?

Du burde ikke starte med et søppellag om du er noob. Du bør først prøve deg fram med et skjikkelig storlag som har mye penger å rutte med, og når du greier det kan du gå over på søppellagene. :)

Lenke til kommentar

Tenker det er mange som kanskje ikke har spilt så mye FM. Kanskje kjøper sitt første den uken her. Tenkte jeg skulle legge inn noen tips, som både erfarne og nybegynner kan dra nytte av. Legger den inn i spolier i tilfelle noen ikke ønsker tips.

 

 

 

Trening: Det første du må gjøre er å spesialisere treningen din. Spissene dine trenger ikke å trene noe forsvar, forsvarsspillere trenger ikke trene skudd osv.

Ta på mye trening ( rundt 80% )

 

Bygg ut stadioen:

Har du planer om å være i en klubb i flere år, er det smart å bygge ut stadioen. Dette gir deg enormt med penger. På FM 08 bygde jeg ut Old Trafford til 125 000 tilskuere. Da det var Champions League kamp fikk jeg inn 60 mill i billett inntekter. Hadde til slutt så mye penger at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med de, så jeg kjøpte Fabregas for 1.1 milliard

 

Stjernespilleren:

Får du et bud på stjernespilleren ( i hovedsak fra en annen liga) men ikke ønsker å selge han, ikke ta på avslå. Det som ofte skjer da er at spissen blir misfornøyd, han ønsker ikke skrive ny kontrakt osv osv.

Ta heller å ta på forhandle. Og sett prisen så høyt som mulig, slik at klubben som er interessert i spilleren ikke ønsker å følge opp sin interesse

 

Endret av downsattack
Lenke til kommentar
Tenker det er mange som kanskje ikke har spilt så mye FM. Kanskje kjøper sitt første den uken her. Tenkte jeg skulle legge inn noen tips, som både erfarne og nybegynner kan dra nytte av. Legger den inn i spolier i tilfelle noen ikke ønsker tips.

 

 

 

Trening: Det første du må gjøre er å spesialisere treningen din. Spissene dine trenger ikke å trene noe forsvar, forsvarsspillere trenger ikke trene skudd osv.

Ta på mye trening ( rundt 80% )

 

Bygg ut stadioen:

Har du planer om å være i en klubb i flere år, er det smart å bygge ut stadioen. Dette gir deg enormt med penger. På FM 08 bygde jeg ut Old Trafford til 125 000 tilskuere. Da det var Champions League kamp fikk jeg inn 60 mill i billett inntekter. Hadde til slutt så mye penger at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med de, så jeg kjøpte Fabregas for 1.1 milliard

 

Stjernespilleren:

Får du et bud på stjernespilleren ( i hovedsak fra en annen liga) men ikke ønsker å selge han, ikke ta på avslå. Det som ofte skjer da er at spissen blir misfornøyd, han ønsker ikke skrive ny kontrakt osv osv.

Ta heller å ta på forhandle. Og sett prisen så høyt som mulig.

Jeg pleier ofte å trene litt forsvar med spissene, de skal jo tross alt gjøre litt slikt arbeid og.

 

Og det siste tipset der: tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Stjernespilleren:

Får du et bud på stjernespilleren ( i hovedsak fra en annen liga) men ikke ønsker å selge han, ikke ta på avslå. Det som ofte skjer da er at spissen blir misfornøyd, han ønsker ikke skrive ny kontrakt osv osv.

Ta heller å ta på forhandle. Og sett prisen så høyt som mulig, slik at klubben som er interessert i spilleren ikke ønsker å følge opp sin interesse

Anbefaler også å gå inn på Transfer Status og sett asking price på det høyeste. Slik forhindrer du at klubber kommer med drittbud på stjernene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...