Gå til innhold

"Vanlig" Spore og Edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vitsen med Spore Galactic Edition er å tilby det lille ekstra til de som virkelig er interessert i spillet. Mange ihugga spillere har ventet på dette spillet i mange år. De har fulgt utviklingen av spillet med falkeøyne, og har i lang tid tenkt på hvor artig det blir når spillet kommer. Da kan en utgave med ekstra stasj i være et godt kjøp. Man får jo med artwork-bok, plakat, "the making of"-DVD og "How to create a better beeing"-DVD. Med andre ord ganske mye for pengene. Dessuten er det jo alltid stas å ha samlerutgaven av noe. ;)

Skrevet
Må man "tjene" opp forkjellige øyer,ører,armer osv..?

På de filmene jeg har sett har dem kun noen få..!?

Det kan ha en sammenheng med at den gratis versjonen av Spore Creature Creator kun har 20% av de kroppsdelene (huff) man får tilgang til i fullversjonen av demoen. Første gang man får demo av en demo? :)

Skrevet

Hei, jeg skal kjøpe meg spore, men har ikke sjans til å komme til byen å kjøpe idag.

Så da tenkte jeg jeg skulle se om det var en slags buy and download så jeg fikk det med en gang, fant da denne https://eastore.ea.com/servlet/ControllerSe...hoppingCartPage og lurte på om det er en american version noe aka at jeg ikke får spilt online med vennene mine:P

hvis det er en Am version så kjøper jeg heller i en shop.

mvh. Haffi

Skrevet

Jeg stakk til Platekompaniet nå, for å kjøpe Spore. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å kun kjøpe den vanlige utgaven, til 349, men endte likevel opp med galactic edition til 499. Den har en mye stiligere innpakning, mye ekstra stæsj, og når jeg i tillegg fikk en Spore-t-skjorte på kjøpet, så var jeg kjempefornøyd. :D

Skrevet
Jeg stakk til Platekompaniet nå, for å kjøpe Spore. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å kun kjøpe den vanlige utgaven, til 349, men endte likevel opp med galactic edition til 499. Den har en mye stiligere innpakning, mye ekstra stæsj, og når jeg i tillegg fikk en Spore-t-skjorte på kjøpet, så var jeg kjempefornøyd. :D

Jeg blir så irritert nå! Bestilte via nettet for å være sikker på å få spesialutgaven på lanseringsdato. Men neida, den er enda ikke kommet i posten. Kunne bare tatt meg en tur innom platekompaniet på vei hjem jo!

Skrevet

Jeg blir så irritert nå! Bestilte via nettet for å være sikker på å få spesialutgaven på lanseringsdato. Men neida, den er enda ikke kommet i posten. Kunne bare tatt meg en tur innom platekompaniet på vei hjem jo!

Synd det da. Er jo litt av risikoen med å forhåndsbestille på nett. Du kan ende opp med å få det før lanseringsdato, eller etter. Får håpe du har det i postkassen i morgen da. :)

Skrevet
Vitsen med Spore Galactic Edition er å tilby det lille ekstra til de som virkelig er interessert i spillet. Mange ihugga spillere har ventet på dette spillet i mange år. De har fulgt utviklingen av spillet med falkeøyne, og har i lang tid tenkt på hvor artig det blir når spillet kommer. Da kan en utgave med ekstra stasj i være et godt kjøp. Man får jo med artwork-bok, plakat, "the making of"-DVD og "How to create a better beeing"-DVD. Med andre ord ganske mye for pengene. Dessuten er det jo alltid stas å ha samlerutgaven av noe. ;)

De som har ventet på dette i mange år kommer til å bli skuffet.

Det eneste gøye med spillet er jo å lage alt mulig av rare skapninger, kjøretøy, båter, fly, romskip, planeter.

Synest spillet ble for ensformig, om det går ann å bruke det uttrykket om dette spillet :whistle:

Skrevet
Må man "tjene" opp forkjellige øyer,ører,armer osv..?

På de filmene jeg har sett har dem kun noen få..!?

Det kan ha en sammenheng med at den gratis versjonen av Spore Creature Creator kun har 20% av de kroppsdelene (huff) man får tilgang til i fullversjonen av demoen. Første gang man får demo av en demo? :)

Gran turismo spillene var nok først med det :p

Skrevet

Jeg er utrolig skuffet over spillet. Kjedelig og latterlig enkelt gameplay, det eneste positive er de artige editorene men det var en begrenset fornøyelse hos meg.

En annen ting er det å tvinge folk til å spille på det lokale språket. Jeg takler ikke å spille spill på norsk, og når norsken i spillet i tillegg er grusom mister jeg helt lysten til å starte det opp.

Skrevet
Jeg er utrolig skuffet over spillet. Kjedelig og latterlig enkelt gameplay, det eneste positive er de artige editorene men det var en begrenset fornøyelse hos meg.

En annen ting er det å tvinge folk til å spille på det lokale språket. Jeg takler ikke å spille spill på norsk, og når norsken i spillet i tillegg er grusom mister jeg helt lysten til å starte det opp.

Jeg er skuffet over å ha hatt det i 5 fuckings timer og ikke fått prøvd det enda, på 2 forskjellige maskiner, mac og pc. Dritt EA!

På mac får jeg problemer med lisensserver og på pc får jeg bare åpnet snarveien til spillet i forhåndsvisning for bilder(stort bilde av spore-logoen isteden for selve spillet)

Skrevet (endret)
Lite spørsmål. Kan man hoppe over den første amøbe-biten og starte med å lage skapningen?

Ikke første gangen, men etter det kan du velge hvor du skal starte fra.

Er enig i ZyNTaX_1337 at spillet er utrolig ensidig. Er grei å spille som lett underholdning for en liten periode.

Endret av AvidGamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...