Gå til innhold

Halo 3: Mythic! Achievement screens!


Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da har jeg fått alle achievementene jeg kan få på Legendary Map Pack, enkelt med litt teaming :). Den vanskeligste var Oddball achievementen, vi satt i ca nesten 2 timer før vi kom i macht med Oddball og da var det enkelt (vi var 4 stykk med flere kontrollere). Til helgen skal jeg få achievementen om å spille gjennom Halo 3 i Ghosts, gøy :)

Lenke til kommentar
Det jeg ihvertfall vet er at mange andre spillutviklere og utgivere ville blitt furtne hvis de fikk lov til å la legendary mappack bli gratis, samtidig som vi fikk 250 poeng extra lagt til.

Eg og kameraten min får ikkje til å spele team doubles, så i full vrede gjekk eg til innkjøp av map-packen no. Om det vil funke vil vise seg om 40%. :(

Lenke til kommentar

Hmm.. Virker nesten ikke som om dere spiller Halo 3 engang. Dere kan jo få svar på de fleste av disse spørsmålene på bungie.net.

 

Men for å klare opp litt:

1. Det er ikke satt noen release date for Mythic mappack, noe som tyder på at det er en stund til det kommer, men det kan hende at de overassker og gir det ut på mandag-tirsdag sammen med XBL patchen.

 

2. Det kommer nesten garantert ikke til å bli gratis med Mythic mappack (ved release). Hvis de kan velge å tjene noen millioner på å selge den framfor å gi den ut gratis, hva tror dere de gjør? Helt siden den første pappacken på Halo 2 har det kostet penger, og deretter blitt gratis omtrent når en ny mappack kommer ut.

 

3. Som igjen betyr: JA, legendary blir gratis, men ikke helt enda, men det er sikkert heller ikke lenge til.

 

4. Vidmaster Challenge: annual, tar du ved å spille det SISTE brettet på campaign på legendary (ikke hele dritten) der alle sitter i ghost istedenfor hog på den siste kjøre-delen.

 

5. Spill DLC slayer for å få skull achievementsa og DLC Big Team for resten. Du må få MultiFlag CTF på Avalanche får å få flag achievementsa

 

6. NEI, achievementsa uten GS er ikke bare for moroskyld. Har du alle Vidmaster Challenges, så kan du bruke en ny hjelm når de nye mapsa kommer.

 

7. Nei, det er er ikke skulls på multiplayer maps. det kommer også nye campaign maps.

 

Og JA, jeg har alle achievementsa som man kan få nå :tease: :!:

Gamertag: Jones AA

Lenke til kommentar

Jeg håper og tror at de lanserer Mythic på tirsdag etter at Xbox livehar vært nede for 24 timer. Hvis de hadde lansert den før ville den ha mistet litt PR (vet ikke helt hva jeg skal si, men dere skønner) og ikke tjent så mye. Jeg tror altså at den vil koste penger, men den bør ikke koste mer enn 800MS points.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...