Gå til innhold

Halo 3: Mythic! Achievement screens!


Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Du spiller med tre andre igjennom den siste banen med skullen Iron på, samt Legendary, og når dere skal ta den siste kjøreturen så går dere nedover strukturen dere klatret opp for å hente 4 ghoster. :)

 

hvor får man Ghosts der?

Lenke til kommentar

Nei, jeg skulle bare gjøre litt achievement med noen folk, så vi samlet en fire-fem stykker, tok på alle sine kontrollere og mens vi ventet på å komme inn i en oddball match(som for øvrig tok for jævlig lang tid) så gjorde vi det sånn at en drepte alle de andre sånn at vi fikk EXP(og den som drepte fikk mange kule medaljer). Slik var histotien om hvordan nypis ble bannet fra live.

 

Og jeg er fremdeles bannet visst noen lurte.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har blitt banna.. boosta med en kamerat.. visste ikke at de faktisk banna folk.. trodde det bare var tomme trusler :p Gjorde det egentlig bare for å komme litt fortere til den der leutenant achievementen, hadde aldri gjort det hvis jeg hadde visst at det var en sjanse for å bli bannet :p

 

Men keep me updated nypis! Vil vite om den faktisk går over. Ble banna på torsdag for en og en halv uke siden..

Endret av Jozan
Lenke til kommentar
Nei, jeg skulle bare gjøre litt achievement med noen folk, så vi samlet en fire-fem stykker, tok på alle sine kontrollere og mens vi ventet på å komme inn i en oddball match(som for øvrig tok for jævlig lang tid) så gjorde vi det sånn at en drepte alle de andre sånn at vi fikk EXP(og den som drepte fikk mange kule medaljer). Slik var histotien om hvordan nypis ble bannet fra live.

 

Og jeg er fremdeles bannet visst noen lurte.

Skulle bare, ja. :p Det du beskriver er boosting.

Men Bungie legger jo opp til det når de lager achievements der man kan gjøre sånt.

Lenke til kommentar

Som sagt ja så har bungie sagt:

If an account is caught EXP boosting, the entire 360 is banned from EXP for two weeks.

Nå kan jeg ikke bekrefte dette, men det automatiserte systemet de har snakket så mye om unbanner dere vel automatisk etter to uker så jeg tror ikke det er så mye å bekymre seg om.

Let det fram hvis du må: http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=15659

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...