Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg skal lage en krigernasjon og sloss med og utslette alle og alt som kommer i min vei. Jeg skal lage mange kolonier og overta planet for planet, og solsystem for solsystem.

hvorfor det? da gidder ikke jeg å begynne å spille om du bare kommer å tar over planeten min :( du ødelegger bare for alle andre som har lyst å spille :cry:

Herre gud da. lær deg litt mer om spillet.

Edit: Det er et single player spill, eneste som er "online" er alle tingene du lager som biler UFOer, hus , skapninger og alle andre ting er AI ikke styrt av en annen spiller.

trudde du den posten var seriøs? du burde heller lære deg noe som heter ironi. det er egentli veldig enkelt å lære, du kan lese mer om det Her (link):p (ikke ta deg nær av det, prøver ikke å være frekk :p

rart hvor mye man kan lære på dette forumet ;) .

men fra sløk til avlor: spillet har vel ikke fenget meg så mye (altså bilder, snakk og videoer). men skal garantert prøves! min plan er å finne ut om spillet er bra å deretter legge en plan! jeg er genial...

Endret av ezkoo125
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal lage en krigernasjon og sloss med og utslette alle og alt som kommer i min vei. Jeg skal lage mange kolonier og overta planet for planet, og solsystem for solsystem.

hvorfor det? da gidder ikke jeg å begynne å spille om du bare kommer å tar over planeten min :( du ødelegger bare for alle andre som har lyst å spille :cry:

Edit: Det er et single player spill, eneste som er "online" er alle tingene du lager som biler UFOer, hus , skapninger og alle andre ting er AI ikke styrt av en annen spiller.

trudde du den posten var seriøs? du burde heller lære deg noe som heter ironi. det er egentli veldig enkelt å lære, du kan lese mer om det Her (link):p (ikke ta deg nær av det, prøver ikke å være frekk :p

men fra sløk til avlor: spillet har vel ikke fenget meg så mye (altså bilder, snakk og videoer). men skal garantert prøves! min plan er å finne ut om spillet er bra å deretter legge en plan! jeg er genial...

bare en liten kommentar... hvis det skal være ironi må det brukes på en sånn måte at det faktisk er mulig å skjønne det, noe det ikke gjorde her. Så du kan bare slutte å ro :p

Skrevet

Ironi i tekst format funker som oftest (og i dette tilfelle) utrolig dårlig.

Uansett:

Min tanke er virkelig og utforske rommet og se hvor godt spillet funker i møte med andre sivilisasjoner ol.. Jeg må si jeg gleder meg virkelig til å kolonisere galaxen med søtesmå skjarmtroll som biter hue av alt i rekkevidde!

Skrevet
japp er egentli ganske dårlig med ironi, starta igår med det så jeg er ikke så god, men det begynner å komme seg :)

Ser ikke sånn ut :p neida, det er alltid lurt å prøve å lære nye ting lykke til :D

on-topic: synd man ikke har noen mulighet til å lage ekte pels egentlig... men de har vel gjort det sånn for at alle med low-end pc skal kunne kjøre det. Man kunne laget noen utrolig søte dyr da... og det hadde bare vært supert å se en liten hårball banke opp en løve eller noe sånt :tease:

Skrevet

Kom på en ting til jeg skal gjøre, lage en base på en planet uten atmosfere og luft og sette mage dyr inne det basen og til slutt fjerne basen og la 100vis av dyr bli sammtidig utryddet. Muhahaha *ond latter*

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Top spillere vil virkelig slite med å runde spillet for det vil ta over 30 år med single player planetene som er tilfeldig generert.. + alle åra som må til vis du vil ta alle online planetene..

haha..ingen kommer til å få 100% savegame, akkuratt som the Sims dette.

men dette er mulig å runde om du gidder å sitte i 30 år da. ( 14 år om du spiser og drikker ved pcen samt bæsjer)

Husk det er fra starten Hele 4 millioner planeter i det spillet.

og de 14 åra er medregnet at du må ta en fientlig planet nesten hvert minutt.

Selv så har jeg allerede en skapning som skal flytte in: IT-Rex

Endret av Slettet+513
Skrevet

Da blir nok dette spillet ikke kjøpt.

Men hadde nok lagd en verden full av star wars-kryp. Java's, Wookie, Ranchor etc. :)

(I hvertfall PRØVD)

Skrevet

Hmmm... mine planer er å bli alliert med alle planeter jeg kan men sprenge de med peniser på.

Om det er mulig skal jeg hente grupper av hver dyretype og sette dem ut på min første planet helt til dyrelivet blir sinnsykt stort, og så kansje sprenge hele greia.

Skrevet (endret)

Denne tråden handler om hvilke planer man har ingame i Spore. Altså er diskusjon om SecuROM off-topic. Jeg splitter heller innleggene om SecuROM i Spore ut i en egen tråd. Så kan man bruke den nye tråden til å diskutere SecuROM i Spore.

Snorre :)

Endret av Snorre
Skrevet (endret)

Kommer nok til å bruke en del tid på Spore. Og om jeg kjenner EA riktig kommer det tileggspakker med flere deler å lage dyr med, blant annet. :)

Vil først prøve en fredelig rase, men etter det blir det nok full krigføring og erobring av andre planeter.

Endret av Kharan
Skrevet (endret)
Kommer nok til å bruke en del tid på Spore. Og om jeg kjenner EA riktig kommer det tileggspakker med flere deler å lage dyr med, blant annet. :)

Jeg håper ikke EA kjører samme linje hva angår ekspansjoner, som de gjorde med Sims og Sims 2. En ekspansjon er greit. Men når de spyr ut ti ekspansjoner i året, da er det nok. Nå står man selvsagt fritt til å velge om man vil kjøpe ekspansjoner. Og i så måte vil jo de som ikke ønsker å bruke en masse penger på ekspansjoner kunne la være. Men jeg er alikevel av den oppfatning at ekspansjonskjøret til EA har vært et blodsugende tiltak, for å lure penger ut av småbarnsforeldre. :\

Endret av Snorre
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har visst kommet ut i noen butikker.

Lurer på om han fikk det til å fungere med securom. :nei:

Skrevet

jeg har bestilt Spore GE på absolutt spill. men virker som om dem sliter litt med levering. Absolutt sender jo 2-3dager i forvei av release. men jeg har ikke motatt noen sending enda :( trodde jeg skulle få spillet på torsdag jeg nå :cry:

noen fler som sitter med samme problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...