Gå til innhold

gamle gubber på facebook


Brouwer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja på friends for sale applikasjonen står det at det at hoved tingen med friends for sale er å selge og kjøpe folk man kan også gi folk gaver og sånn
Q: A total stranger just bought me. What do I do?

A: You should feel honored when someone buys you! When people buy you, your value goes up and when you buy people and then sell them you make money, too. The more you play, the more money you make!

 

Q: But what if I only want my friends to buy me?

A: If you set your Facebook privacy settings in the Search category to "Friends Only," then only your friends will be able to buy you in Friend For Sale.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Dette hørtes da rett og slett forferdelig ut... :\

 

Har du snakket med vennene dine om hva som får de til å selge seg sånn? Er det for å finansiere dyre vaner? Burde ikke være sånn at norsk ungdom (eller ungdom i det hele tatt (eller mennesker i det hele tatt!)) må ty til å selge seg selv...

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Q: But what if I only want my friends to buy me?[/b]

A: If you set your Facebook privacy settings in the Search category to "Friends Only," then only your friends will be able to buy you in Friend For Sale.

 

hvis du hadde fulgt med litt i tråden her så er det ikke jeg som blir kjøpt opp av gamle gubber det er vennene jeg har kjøpt som blir kjøpt av en gammel gubbe jeg tror ikke de er gode på facebook og skjønner hvordan man slår av sånn at folk ikke kjøper dem

Lenke til kommentar
hvis du hadde fulgt med litt i tråden her så er det ikke jeg som blir kjøpt opp av gamle gubber det er vennene jeg har kjøpt som blir kjøpt av en gammel gubbe jeg tror ikke de er gode på facebook og skjønner hvordan man slår av sånn at folk ikke kjøper dem

ER DE IKKE GODE PÅ FACEBOOK? :O Hva slags liv er det?

Kan ikke du bare fortelle dem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hva om de andre du kjenner ikke har noe imot å bli kjøpt av gamle gubber med mye penger?

 

da hadde det vært en annen sak men jeg har snakket med dem og de sa de ikke likte det noe særlig når gamle gubber kjøpte dem hele tiden (på friends for sale på facebok)

 

Q: But what if I only want my friends to buy me?

A: If you set your Facebook privacy settings in the Search category to "Friends Only," then only your friends will be able to buy you in Friend For Sale.

 

tell your liek friends to liek lørn liek sum english ænd liek read what u liek kæn do

Lenke til kommentar
Hva om de andre du kjenner ikke har noe imot å bli kjøpt av gamle gubber med mye penger?

 

da hadde det vært en annen sak men jeg har snakket med dem og de sa de ikke likte det noe særlig når gamle gubber kjøpte dem hele tiden (på friends for sale på facebok)

 

Gamle gubber som bruker Friends for sale på Facebook til å kjøpe vennene dine? Hmm, merkelig jeg ikke har fått med meg det før. Er du sikker på at du har nevnt dette tidligere i tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...