Slimda Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 jizes. Det heter FJESBOKA, fakkin nabbs!!!!!!11!!!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 fjesboka, tryneboka, fejsbok, fjasboka, blabla... Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 9. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 fjesbok.no finnes ikke... det finns bare facebook.com alt det andre dere skriver er også feil siden det bare er facebook.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Ja , det var vel på tide at Otto Jespersen kom seg på FB han oxo , ikke sant loooooooooooooooooooooooooooooooooooollll !!! Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Ja , det var vel på tide at Otto Jespersen kom seg på FB han oxo , ikke sant loooooooooooooooooooooooooooooooooooollll !!! åja han fra TV han er flott fyr. Det er på tide at folk kommer på facebook Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 åja han fra TV han er flott fyr. Det er på tide at folk kommer på facebook Ser ut som folk har kommet på facebook en god del. Kanskje kommer vennene dine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 åja han fra TV han er flott fyr. Det er på tide at folk kommer på facebook Ser ut som folk har kommet på facebook en god del. Kanskje kommer vennene dine. Øy! Klarer ikke du å lese at han ikke har venner? Alle sammen har blitt kjøpt opp av en gammel gris jo! :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Øy! Klarer ikke du å lese at han ikke har venner? Alle sammen har blitt kjøpt opp av en gammel gris jo! :!: Men kom de? Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Øy! Klarer ikke du å lese at han ikke har venner? Alle sammen har blitt kjøpt opp av en gammel gris jo! :!: Men kom de? ikke alle... men mange venner har blitt kjøpt opp av han gamle gubben på friends for sale jeg tror ikke alle jeg kjenner bruker facebook Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 ikke alle... men mange venner har blitt kjøpt opp av han gamle gubben på friends for sale jeg tror ikke alle jeg kjenner bruker facebook Så de er ikke vennene dine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Øy! Klarer ikke du å lese at han ikke har venner? Alle sammen har blitt kjøpt opp av en gammel gris jo! :!: Men kom de? ikke alle... men mange venner har blitt kjøpt opp av han gamle gubben på friends for sale jeg tror ikke alle jeg kjenner bruker facebook HVA?! Er det helt totalt usosiale freaks?! Henger de ikke på facebook?!?! Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg er så glad jeg holdt meg unna hele facebook-greia... $ 10.000 "US" for nye facebook-"venner"... Uff da! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 En i klassen min ble kjøpt av en 50 år gammel danske i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 "$ 10.000 "US" for nye facebook-"venner" Million $ Man sez : Everybodys got a price Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå