Treblad Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Jeg husker at det er en knapp i CS (F5 eller noe) som gjør sånn at hver gang du trykker på den, lagres det bilde inne i CS mappa. Dette er altså mye mer praktisk enn gode gamle Print-screen som bare kan ta et bilde av gangen. Så...vet noen som en knapp eller lignende jeg kan trykke på for å få mange bilder av Jedi Knight 2 mens jeg spiller? Takker på forhånd for alle svar!
the_zombie Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 det finnes flere programmer for det, for eksempel Howie's quick screen capture
Treblad Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 det finnes flere programmer for det, for eksempel Howie's quick screen capture Hvor kan jeg nedlaste det?
Goldfish Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 det finnes flere programmer for det, for eksempel Howie's quick screen capture Hvor kan jeg nedlaste det? Google - din beste venn![/url]
Lazifer Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Går det ikke an å ta ett og ett sc med fraps da tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå