Gå til innhold

Anmeldelse: Too Human (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg er vel 20 timer inn i Too Human nå, og jeg mener absolutt at det er et bra spill. Samtidig så skjønner jeg godt den kritikken folk har å utsette på enkelte aspekter ved spillet, og i mange tilfeller er jeg enig. Tross dets mangler og enkelte irritasjonsmomenter har jeg det veldig gøy med spillet. Når man blir vant til kontrollsystemet og går litt opp i level blir kampene veldig intense og spennende.

 

Blandingen av sci-fi og norrøn mytologi syntes jeg var ganske friskt og ukonvensjonellt.

Når det gjelder historien og spillet i sin helhet så er det nok et spill som krever en del av spilleren. Jeg er ikke overrasket over at spillet får middelmådige karakterer rundt omkring. For folk som er eller var virkelig interessert i spillet anbefaler jeg å lese disse anmeldelsene, men les også noen anmeldelser som stiller det i et mer positivt lys. Det har nok litt med hvilket tankesett man har i forhold til spillet, har man bestemt seg for å mislike det så er det klart at man irriterer seg over den "lange" filmsekvensen når man dør og at man ikke får lov til å styre kameraet fritt. Hvis du er komfortabel med å kaste et par "fastsatte" spillkonvensjoner på havet og la deg rive med, kan det godt være at disse tingene ikke plager deg det spor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merklig nok klarer ikke disse anmeldesene å skremme meg bort fra spillet, men det er hva en god demo kan gjøre for deg.

 

Som jeg skulle sagt det selv, hadde jeg bare lest denne anmeldelsen hadde jeg ikke kjøpt spillet. Men demoen viste meg et helt annet spill enn det jeg leser om her, de negative tingene nevnt i artikkelen har enda ikke dukket opp på irritasjonsskalaen for meg.

Lenke til kommentar
Kom vel ikke som noen bombe dette her.

 

"Dont belive the hype"

 

"Hypen" var da utrolig negativ men det er nå så. Den har vært negativ de siste 2 årene.

'

 

Hehe.. Mulig..

 

Jeg har kunn sett "diary" som utvikler har lagt ut av spillet selv. Der roste de det opp i skyene. Hadde jo faktisk vert kjekt om de så at det var dritt, og innrømmet det selv.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt 9 timer i strekk og jeg må si at jeg liker det veldig godt. Jeg brukte sikkert 4-5 timer bare på og sette meg inn i slåss systemet som fungerer utmerket godt når du blir vant til det. Det er morro å bygge opp karakteren din men skills og items og dette systemet er laget veldig bra. Det er fps problemer her og der når det er mye på skjermen samtidig men det ødelegger ikke spillbarheten.

 

Jeg synes ikke denne reviewen er rettferdig. Historien er ikke så bra, vanskelig å skjønne og lite sammenhengendes, men ellers et topp spill. 8/10 .

Endret av Nariko
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke denne reviewen er rettferdig. Historien er ikke så bra, vanskelig å skjønne og lite sammenhengendes, men ellers et topp spill. 8/10 .

 

Pleier du f.eks å like filmer som ikke har bra historie, vanskelig å skjønne, og har lite sammenheng? Nei.

Bare fordi slossingen er kul, og det er items er ikke nok å lage et bra spill.

 

Jeg er ikke enig i anmeldelsen jeg heller...den er MYE dårligere.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke denne reviewen er rettferdig. Historien er ikke så bra, vanskelig å skjønne og lite sammenhengendes, men ellers et topp spill. 8/10 .

 

Pleier du f.eks å like filmer som ikke har bra historie, vanskelig å skjønne, og har lite sammenheng? Nei.

Bare fordi slossingen er kul, og det er items er ikke nok å lage et bra spill.

 

Jeg er ikke enig i anmeldelsen jeg heller...den er MYE dårligere.

 

Derfor er det fint at folk er forskjellige, selv om du ikke likte spillet betyr ikke at andre ikke kan finne masse underholdning med det.

 

btw: Filmer som 'Shoot em up' viser at man kan lage underholdning som gjør alt annet så riktig at storyen faktisk ikke betyr noe som helst.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...