Gå til innhold

Anmeldelse: Too Human (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin anmeldelse, jeg er ganske enig i det som står her. Jeg har hele tiden håpet at spillet skulle bli bedre enn det kritikerne sa. Men jeg begynner å skjønne at dette er snakk om ett middelmådig spill. Men siden jeg får spillet fordi jeg anmelder spill, så er det ikke så ille. Men jeg ville nok aldri betalt 500 kroner for det uansett.

Lenke til kommentar

Vel, er ikke helt enig. Jeg har spillt spillet i ca 10 timer nå. (fikk det om onsdag). Det eneste som plager meg er at brettene er litt lange. Grafikk er helt uvesentlig, men jeg har ingen problemer med framerate, verken i single play eller over live. Hva utstyr angår, drit i alt som dropper, de bør bare selges (etter du er blitt level 15) det er blueprints som er innteresant. Jeg synes og spillet leverer bra som action spill. Ikke bland spillet inn som et rollespill for det er det ikke. Det er ingen valg, du bare får level og utstyr.

 

Jeg er enig i at Too Human ikke kan forsvare 10 år i utvikling. Det størtse feilen er vel å gi det ut nå, rett før SW:TFU og alle de resterende stor tittler som kommer i høst. Hadde Too Human kommet for to måneder siden da ville det vært mye mer vellkommen. Jeg har kost meg mye, men det får nok ikke all den tia det fortjener.

 

Uansett liker du action spill er Too Human bra, forventer du "stor tittel" som alle kan like. Da er ikke Too Human for deg.

Lenke til kommentar

Sprekt forsåk på å oversette, men strengt tatt, "silicon" er ikke "silisium" på norsk. Silisium er et grunnstoff, silikon inneholder silisium.

 

Ellers fin anmeldelse ;)

 

Vet ikke. Litt rart at Gamer.no syns at alle spill som alle andre sider syns er middelmådige, er middelmådige.

 

Huh? "Rart" ville vel være tilfelle om Gamer.no elsket alle spill som andre synes er middelmådige.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...