Av heilt andre grunner. Der er det elektronikk som har eit kjent spenningsfall, og derfor utvikler varme. Det er ikkje på grunn av kontaktresistans.
Samanlikna med mange andre aktiviteter er det enkle og lite komplekse installasjoner, der timane går med på å henge opp kablel. Feilsøking og installasjon i næringsbygg er nok større melkeku... I tillegg er det ofte ønskeleg å lastbalansere store installasjoner, fordi nettleige koster meir med høg last, og det er mange plasser ikkje tilgjengeleg kapasitet. Laststyring gjer dermed at alle i praksis får langt bedre opplevelse enn utan lastbalansering. T.d. kan eg 95% av tida lade med 11kW, men ein time i månaden må eg ned på 3kW...
For det første er det relativt få som har 2kW i kalde garasjer ståande på gjennom vinteren. For det andre så er branner i elektriske anlegg relativt vanlege.