Gå til innhold

Ny superzoom, og jentekamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare for kvinner... er ikke det kjønsdiskriminering? lurer på hvordan det ville vært med et prudukt bare for menn. sikkert førsteside oppslag i VG det da eller... :shrug:

 

Haha, jo, det er vel egentlig diskriminerende å lage egne kameraer til damene. Men at det hadde blitt førstesitdeoppslag i VG om man lagde et eget mannekamera? Det tror jeg virkelig ikke. :p

 

De lager kvinnekamera fordi "undersøkelser viser" at jenter vil ha noe lite, noe enkelt og noe rosa. De prøver nok å få god PR og utvide kundemassen. Men... fail?

Lenke til kommentar
bare for kvinner... er ikke det kjønsdiskriminering? lurer på hvordan det ville vært med et prudukt bare for menn. sikkert førsteside oppslag i VG det da eller... :shrug:

Coca-Cola Zero var/er myntet på menn som føler seg for maskuline til å drikke Coca-Cola Light. Da de delte ut gratisprøver fikk guttene førsteprioritet. Men nå ser jeg stort sett at jenter drikker Zero fremfor Light, så kjønnsrelaterte produkter er som regel en dårlig idé.

 

Må si jeg ble litt kvalm av det såkalte jentekameraet. Tviler på at særlig mange "oppegående" kvinner vil kjøpe det, så det blir vel heller et fjortisprodukt.

Lenke til kommentar
Madammen onsker seg nytt kamera i denne klassen,men kamera uten søker er ikke av intresse for henne ,så da kan vi hoppe over "jentekameraet" :cool:

Jentekameraet har jo søker. Omtrent så stor som en ert.

 

 

Det falt uansett ikke i smak,så vi får se etter noe annet,hun ønsker seg et kamera som er enkelt å ta med og som tar bra bilder, vi har jo speilrefleksen til de mere seriøse oppgavene, men uansett viktig at bildene har brukbar kvalitet når en først skal ta bilder.

Lenke til kommentar
Det falt uansett ikke i smak,så vi får se etter noe annet,hun ønsker seg et kamera som er enkelt å ta med og som tar bra bilder, vi har jo speilrefleksen til de mere seriøse oppgavene, men uansett viktig at bildene har brukbar kvalitet når en først skal ta bilder.

Hva med de nye A1000 IS eller A2000 IS da ? Ikke så kompakt som IXUS osv, men Powershot serien har jo pleid å være brukbare ?

 

Andre enn meg som savnet en G9 oppdatering ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Det falt uansett ikke i smak,så vi får se etter noe annet,hun ønsker seg et kamera som er enkelt å ta med og som tar bra bilder, vi har jo speilrefleksen til de mere seriøse oppgavene, men uansett viktig at bildene har brukbar kvalitet når en først skal ta bilder.

Hva med de nye A1000 IS eller A2000 IS da ? Ikke så kompakt som IXUS osv, men Powershot serien har jo pleid å være brukbare ?

 

Andre enn meg som savnet en G9 oppdatering ?

 

Tom

 

Joda de kan sikkert være ok,men skal avvente litt for etter det jeg forstår så er det nye ting på gang fra flere produsenter og det er vel en del lanseringer som kommer nå fremover, hadde tenkt å kjøpe et nytt kamera og gi henne i julegave så jeg har jo enda litt tid på meg .

 

Ag G9 så vet jeg ikke hva en kan forvente nå,men skulle gjerne hatt et slikt liggende i fotobagen for snapshot når jeg er på tur :cool:

Lenke til kommentar

Tenk om en konfirmant (gutt) liker rosa og kjøper seg "jentekameraet" uten å være klar over det; Han hadde fått kjørt seg etterpå! ... buksevann, knagging, mobbing og gud vet hva... Stakkar liten.

Mye bedre å si at dette er kameraet for den moderne mannen som er sikker på sin seksualitet... og er god i senga.

DA hadde konfirmanten vært sjef og kongen på haugen... + at de jentene som synes det var et flott, rosa kamera, hadde fortsatt kjøpt det.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...