Gå til innhold

Littlebigplanet-innhold gratis ved lansering (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vi må betale for det andre brukere har laget? :ermm:
Følg med da:
I går avkreftet Sony at dette kommer til å være scenarioet i tiden rett etter Littlebigplanets lansering:

 

– Sony Computer Entertainment og Media Molecule kan garantere at alt brukerskapt innhold kommer til å være gratis ved lansering.

Lenke til kommentar

Det kan virke slik, etter lansering. Standard triks for å skape blest om spillet.

 

Jeg tror ideen er at man skal kunne ha et slikt marked, med ratings av nivåene som er laget osv. Også koster det kanskje 10kr hvis det e ret level som er veldig stort og bra. Dette har jeg ikke noe imot, siden vi forhåpentligvis vil få endel virkelig talentfulle leveldesignere som gjør min spillopplevelse bedre.

 

Dette er vel litt for heavy til å kunne tro at en port kommer til PSP? *Håpe*

 

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar
Så vi må betale for det andre brukere har laget? :ermm:
Følg med da:
I går avkreftet Sony at dette kommer til å være scenarioet i tiden rett etter Littlebigplanets lansering:

 

– Sony Computer Entertainment og Media Molecule kan garantere at alt brukerskapt innhold kommer til å være gratis ved lansering.

 

Jeg følger med jeg. Gratis ved lansering, betaling senere.

Lenke til kommentar

Saken er vel det at utviklerene har snakket om flere modeller. Synes den med at om en bruker har laget flere populære gode brett så kan denne brukeren velge å ta betalt for brett senere. Dette vil gjøre at flere brukere kommer til å bevilge tid for å lage de virkelig gode brettene. Dette vil selvfølgelig bli moderert av utviklerene hele tiden.

 

Men slapp av, det kommer til å være flere tusen brett som er gratis uansett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...